Küp Reklam Ürünleri, Yenilik Arayışını Hızlandırdı

Küp Reklam Ürünleri, Fespa Berlin Fuarı’nda Yeni Ürünlerle İlgili Görüşmeler Gerçekleştirdi.

31 Mayıs – 3 Haziran 2022 tarihleri arasında düzenlenen Fespa Global Print Expo Fuarı’nı ziyaret eden Küp Reklam Ürünleri, ürün portföyüne yenilik eklemek için bir dizi görüşmelerde bulundu. Fuarla ilgili olarak Küp Reklam Genel Müdürü Hasan Aktuğ ve Genel Koordinatörü Mesut Akça sorularımızı yanıtladı.

 Hasan Bey, bu fuarda ziyaretçi olarak yer aldınız. Fuara ait izlenimlerinizi öğrenebilir miyiz?

Hasan Aktuğ: Mayıs ayındaki Fespa Amsterdam Fuarı’na Remifol olarak katılım göstermiştik. Fuar tarihlerinin yakın olması nedeniyle bu fuara katılmama kararı aldık. Katılım yerine ziyareti tercih ettik. Amsterdam Fuarı’na kıyasla Berlin’deki bu fuar çok daha başarılı ve güzel bir organizasyon oldu. Fuar aynı zamanda pandeminin izlerinin silindiği sadece iş hayatının konuşulduğu bir fuar olması nedeniyle de herkesi motivasyonu oldukça yüksekti. Bundan sonraki fuar organizasyonlarının da çok daha başarılı geçeceğini düşünüyorum. Gelecek sene yapılacak organizasyona yine katılımcı olarak yer almayı planlıyoruz.

Küp Reklam olarak ürün portföyünüze katmayı düşündüğünüz yenilikler olacak mı?

Hasan Aktuğ: Küp Reklam olarak bildiğiniz gibi bazı ürün gruplarının ithalatını yapıyoruz. Küp Reklam olarak cast folyo, fotoblok ve transfer bantlarına yönelik ürün grubuna yönelik arayışımız var. Bu ürünlerle ilgili bir veya iki markanın temsilciliğini üstlenerek Türkiye pazarına sunmayı planlıyoruz. Bu noktada fuarda bazı temaslarımız ve görüşmelerimiz oldu. Henüz netleşen bir durum yok. Eğer olursa yine sizlerin aracılığıyla sektörümüzle yeniliklerimiz paylaşmaktan memnuniyet duyacağız.

SIGN İstanbul Fuarı yaklaşıyor. Bu fuara ilişkin görüşlerinizi öğrenebilir miyiz?

Hasan Aktuğ: Eylül ayında gerçekleştirilecek SIGN İstanbul Fuarı’nda bu yıl hem Küp Reklam Ürünleri hemde Remifol olmak üzere iki farklı standımız olacak. Eğer belirlediğimiz ürünleri fuara yetiştirebilirsek hem lansmanı hem de tanıtımı açısından çok verimli bir fuar olacak.

Ülkemizdeki ekonomik gelişmelerin yansımalarına ait neler söylemek istersiniz?

Hasan Aktuğ: Gönlümüz istiyorki, dövizdeki hareketlilik durulsun, daha uygun koşullarla kredi imkanı oluşsun. Şu an için bu koşullar oluşmadığı için piyasalarda dalgalanmalar yaşanıyor. Mevcut durum bizim gibi hızlı büyümeyi planlayan firmaların büyüme hızını yavaşlatıyor. Sonuçta büyümeye devam ediyoruz. Ancak potansiyel itibariyle daha hızlı büyüme trendi yakalayabiliriz. Bu yıl içinde dalgalanmalar devam eder ancak gelecek seneden itibaren daha stabil bir ekonomiye ulaşacağımızı düşünüyorum.

Mesut Bey, sizin fuara ait izlenimleriniz nasıl oldu?

Mesut Akça: Küp Reklam olarak sektöre değer katan ürünler sunmak için çaba gösteriyoruz. Bu noktada Fespa Fuarı’nı ziyaret ederek yeni ürünlerle ilgili incelemelerde bulunduk. Bazı ürünler üzerine yoğunlaştık ve görüşmeler gerçekleştirdik. Ürünlerle ilgili Türkiye pazarında arz/talep dengesine bakıp, bazı ürünlerin ithalatına başlamayı planlıyoruz. Sektörümüz için maksimum fayda sağlayacak ve sektöre değer katacak ürünler sunmak istiyoruz. Bu sebeple acele etmeden doğru ürüne ulaşmaya çalışıyoruz.

Print Friendly, PDF & Email