LEDU, tekstil kasa çözümlerinde sektörün lokomotifi oldu

Karya A.Ş. bünyesindeki tüm markalar kendi sektörlerinde daima en iyi ürün ve hizmet kalitesine odaklanmaktadır. Bu bağlamda Ledu olarak en iyi ürün, en iyi hizmet önceliklerimizi oluşturuyor.

 

LEDU, tekstil kasalarının tüm ürünlerinin satış ve pazarlama faaliyetlerini başarıyla sürdürüyor. Firma tüm yenilikleriyle 4-8 Ekim 2017 tarihleri arasında SIGN İstanbul Fuarı’nda olacak. LEDU Satış ve Pazarlama Müdürü Mehmet Göğercin konuyla ilgili olarak sorularımızı yanıtladı.

SIGN İstanbul Fuarı 2017 kapılarını açıyor. Bu yıl ilk defa Printtek Fuarı ile eş zamanlı olarak 5 gün sürecek. SIGN İstanbul Fuarı’na ilişkin düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz?

SIGN İstanbul, sektörün uzun yıllardır benimsediği bir fuar. Sürenin uzaması bizim için olumlu olacaktır. Ziyaretçilerimizle daha fazla zaman geçirmemizi sağlayacaktır. Ledu 2015 yılından sonra hızla büyüyen tekstil kasa talebinde sektörün lokomotifi oldu. Ulusal ve global markaların projelerinde reklam üreticileri ile iyi bir partner oldu ve pazarın hızla büyümesinde en büyük etken oldu.

Bu yılki fuara hangi amaçlarla katılıyorsunuz? Beklentileriniz nelerdir?

Ledu, 2012 yılından itibaren özel nitelikteki ürünlerin satışına odaklanmış durumda. Sektörde katma değer yaratacak şekilde ürün gamını geliştirmeye devam ediyor. Müşterilerimizin ürünler hakkında detaylı bilgi sahibi olabilmesi, gelişmeleri yakından takip edebilmeleri için sürekli yenilenen bir fuar konsepti hazırladık. Bugüne kadar hem münferit satışlarda hem proje satışlarında sürecin içinde partner olarak yer aldık. Bu deneyimlerinize dayanarak geliştirdiğimiz çözümlerimizin ve yenilikçi ürünlerimizin sektörü geliştireceğini düşünüyoruz. Sign2017 fuarı süresince tüm bu hazırlıklarımız ve çalışmalarımızın ziyaretçilerimizle ortak paydalarda buluşmasını ve birlikte büyümeyi hedefliyoruz.

Fuar süresince ziyaretçilere sergileyeceğiniz ürünler neler olacak? Özellikle ön plana çıkaracağınız bir ürün olacak mı?

Önceki fuarlardaki gibi tekstil kasa malzemelerimizi yenilenen ürünlerle birlikte sergileyeceğiz. Bunun yanında sektöre heyecan getireceğini düşündüğümüz çözümler de yer alacak yine aydınlatma çözümlerimizde standımızda yer alacak. Kısaca özetlersek Kumaş bölümünde UV, DyeSub, Latex ve solvent türevi baskılara uygun ışıklı ve ışıkısız kumaşlar, İç ve dış mekan seçenekleri ile zengin bir çeşitliliğe sahip olacak. Ayrıca Kumaşlar üzerinde uygulanan farklı baskı metotları,  görsel sunumları güçlendirecek. Tekstil kasa profillerinde ürün çeşitlerimizi ikiye katladık. Pazarda ortaya çıkan ihtiyaçlara göre farklı kasa tiplerini sunacağız. Bununla birlikte Standın en çok ilgi çekecek profilinin, boru ve büküm örnekleri olmasını bekliyoruz. LEDU Led çeşitleri büyük küçük bir çok projede yıllardır yoğun bir şekilde kullanılıyor. Müşteri memnuniyeti konusundaki hassasiyetimizle birlikte pazarın rekabetçi yapısını göz önüne alarak ürün kırılımlarını arttırdık. Yine aydınlatma da led&akrilik, Led&kumaş kombinasyonları ile doyurucu bir stand hazırladık.

Geçmişten günümüze baktığınız zaman SIGN İstanbul sektöre ve firmanıza ne tür kazançlar sağladı?

Her yıl müşterilerimizle bir araya gelme fırsatı buluyor. Sahada ulaşamadığımız birçok müşterimize sunumlarımızı SIGN Fuarı’nda yapıyoruz bununla birlikte standımızı ziyaret eden bir çok ziyaretçimiz ile ticari potansiyelleri geliştirme fırsatı yakalıyoruz. SIGN İstanbul, Hem ziyaretçilerimiz hem de bizim için faydalı oluyor. Ülkemizde fuar kültürü yıllar geçtikçe gelişmeye devam ediyor. Yurtdışı fuarları ile çok farkımız olduğunu düşünmüyorum. Organizatör, Katılımcı ve ziyaretçi üçlemesinde etkinliğin daha da artacağını düşünüyorum.

Kalite ve hizmet noktasında rekabet her geçen gün artıyor. Bu durumda firmanızı farklı ve ayrıcalıklı kılan özellikler nelerdir?

Karya A.Ş. bünyesindeki tüm markalar kendi sektörlerinde daima en iyi ürün ve hizmet kalitesine odaklanmaktadır. Bu bağlamda Ledu olarak en iyi ürün, en iyi hizmet önceliklerimizi oluşturuyor. Buna ek olarak Ar-Ge faaliyetlerimizde global gelişmelere göre şekilleniyor. Dünyada ilk olarak bizim geliştirdiğimiz bir çok kumaş kasa kompozisyonu bulunmakta. Reklam sektöründe faaliyet gösteren bir çok endüstriyel üreticinin Türkiye yada global pazarlarda ihtiyacı olan ürün geliştirmelerine destek oluyoruz. Ledu bünyesinde bir farklı alanda mühendis ve uzmanlar çalışıyor. Bu da sahadaki etkinliğimiz arttırıyor. Kendimizle rekabet etmekten asla yorulmuyoruz.

Endüstriyel reklam sektörünün gelişimini nasıl görüyorsunuz?

Giderek global yapıya entegre oluyoruz. Türkiye’deki iş güveliği ve ticari kanunların ve sektörel altyapının geliştirilmesi şart. Bu konuda tüzel kişiliklerin daha etkin olmasını bekliyoruz. Kalifiye personel hala sektörün en büyük sorunlarından biri durumundadır. Ledu bünyesinde iç eğitimlere aralıksız devam ediyoruz.

Türkiye pazarı için kendi alanımızın henüz büyüme başlangıcında olduğunu düşünüyoruz. Bu bilinçle pazardaki yapısal gelişimleri yakından izliyoruz. Tekstil kasa üretimi her yıl katlanarak artıyor. kasa üretimi kumaş tüketimini de hızla arttırıyor. Bu büyüme trendi içinde temel politikalarımızdan asla vazgeçmiyoruz. Ledu kaliteli ürünleri doğru fiyattan pazara sunmaya devam edecek. Bu konuda herkes ile işbirliği içinde kalmayı hedefliyoruz.

Print Friendly, PDF & Email