Markanızı en iyi ifade edebileceğiniz platform: Sign İstanbul  

Sign İstanbul, sektöre yeni giren firmaların kendilerini en iyi ifade edebilecekleri platformu sunuyor. 

15 yıllık birikim ile Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı Teknolojileri sektöründe Türkiye’nin ve Balkanlar, BDT, Orta Doğu ve Kuzey Afrika dahil Avrasya bölgesinin en büyük fuarı olan Sign İstanbul; trendleri takip etmek, alternatif çözümleri yakalamak, fiyat karşılaştırması yapabilmek ve son teknolojileri yerinde görmek isteyenler için global bir iletişim platformu oluşturuyor.

Düzenlendiği ilk yıldan beri Sign fuarı katılımcı ve ziyaretçilerine sadece hareketli bir ticari ortam sunmakla kalmıyor, aynı zamanda katılımcı ve ziyaretçilerinin geniş bir iletişim platformunun içerisinde bulunabilmelerine de aracılık ediyor. Internet, sosyal medya, e-bültenler aracılığıyla firmaların fuar sonrasında da faydalanabilecekleri bir ağ oluşturan Sign, bu vesileyle sektöre yeni giren firmaların da bir adım önde başlamalarına yardımcı oluyor.

Sektörün kalbinin attığı yer olarak da tanımlanabilecek SIGN Istanbul bu yıl 11-14 Eylül tarihlerinde 16.kez Tüyap Beylikdüzü Fuar ve Kongre Merkezi’nde düzenleniyor ve Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı teknolojileri sektörünün en büyük firmalarını bir araya getirmeye devam ediyor. Bu da kendini ispat etmek isteyen ve pazardan pay almayı hedefleyen firmalar için cazip bir ortam anlamına geliyor.

3 Kıta 1 Fuar

Geride kalan 15 yılın ardından kendi sektörü için 3 kıtadaki ticaret yollarının kesiştiği bir merkez halini alan Sign İstanbul’u her sene, 74 ülkeden binlerce profesyonel ziyaret ediyor. Fuarın yakaladığı uluslararası başarıda, yurt içinde her şehirden aldığı yoğun ziyaretçi trafiği de ön planda yer alıyor. Yurtdışı ziyaretçilerin büyük bölümü ise, 500 yılı aşkın ekonomik, sosyal ve politik ilişkilerin etkili olduğu; Balkanlar, BDT (Türki Cumhuriyetler), Orta-Doğu ve Kuzey Afrika ülkelerinden geliyor. Bununla birlikte bir taraftan küresel firmaların bölgedeki ticaret ve lojistik merkezlerini İstanbul’a taşıma eğilimleri, diğer yandan Türkiye’nin başta dijital baskı olmak üzere endüstriyel reklamda üretim üssüne dönüşmesi, Sign İstanbul’un sektör açısından uluslararası ölçekteki merkezi önemini, gelecek yıllarda da artırmaya devam edeceğini gösteriyor. 

SIGN İstanbul bu sene Eylül’de

Düzenlendiği ilk yıldan itibaren daima uluslararası ölçekte büyük bir ticari etkinlik olmayı hedefleyen Sign İstanbul, sgn2bugün gelinen noktada alanında Avrupa dahil bölgesinin her yıl düzenlenen en büyük fuarı olarak kabul ediliyor. Sektöründe global bir güç halini alan fuar, bu sayede organizasyon tarihlerini uluslararası fuar takvimini belirleyecek şekilde katılımcı ve ziyaretçilerine sağlayacağı maksimum fayda doğrultusunda tespit ediyor. Sign İstanbul’u 16. kez düzenleyecek olan İFO Fuarcılık yönetimi, yaptığı değerlendirme ve katılımcılarından aldığı geri bildirimler doğrultusunda bu sene sektör profesyonellerine Eylül’de gel diyor.

İFO Fuarcılık Genel Müdürü Zekeriya Aytemur; Sign İstanbul’un pazarlama çalışmaları kapsamında katıldıkları diğer uluslararası fuarlarda standlarını ziyaret eden sektör profesyonellerinin, fuarın Eylül ayında düzenlenecek olmasını memnuniyetle karşıladıklarını, böylece daha önce tarih sebebiyle ziyaret edemedikleri Sign İstanbul’u ziyaret edeceklerini belirttiklerini ifade etti. Ayrıca fuarın Eylül’de organize edilmesinin; hem sektörün yıl içerisinde pik yaptığı iki sezondan biri olan Ekim-Kasım döneminin öncesine denk gelmesi, hem de ağır kış koşullarından ve Noel tatilinden uzak bir tarih olması avantajlarıyla katılımcılar için daha fazla fırsat oluşturacağını da ekledi. 

30 bin m2 alana ulaştı

Düzenlendiği ilk yıldan bu tarafa sürekli büyüyen Sign İstanbul, artık eski salonlarına sığmayınca TÜYAP Beylikdüzü’nün en yeni ve geniş salonlarına taşındı. İFO Fuarcılık tarafından 11-14 Eylül tarihlerinde 16.’sı düzenlenecek fuarın 12 ve 14. Hall’lerde gerçekleştirilmesi kararlaştırılmıştı. Yurt içi ve yurt dışından gelen yoğun katılım talepleri üzerine fuarın düzenleneceği alana 11. Salon da eklendi.  Alanında Avrupa dahil bölgesinin her yıl düzenlenen en büyük ticari organizasyonu olarak kabul edilen Uluslararası Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı Teknolojileri Fuarı Sign İstanbul, bu sene 30 bin m2 alanda 22.000 profesyonel ziyaretçi ağırlamaya hazırlanıyor. İFO Fuarcılık, 2017 yılında Sign İstanbul’u, brüt 50.000 m2’lik bir fuar haline getirmeyi hedefliyor.

Tabelacılıktan endüstriyel reklam sektörüne…

“Tabelacılık” olarak anılan bir iş kolunun, bugün uluslararası ölçekte milyarlarca dolarlık büyüklüğe sahip “Endüstriyel Reklam” sektörü haline gelmesindeki yapı taşlarından biri olan Sign İstanbul, istikrarlı büyümesini sürdürüyor. Geçen yıl 22.500 m2 alana yayılan fuar henüz sona ermeden, yurt içi ve yurt dışındaki katılımcılardan gelen yeni stand talepleriyle 2014 için mevcut salonlarını doldurmuştu. Bunun üzerine İFO Fuarcılık yönetimi, bu seneki organizasyonu TÜYAP Beylikdüzü’nün yeni tamamlanan büyük salonlarına taşıma kararı aldı. Ancak bu da yetmeyince Sign İstanbul’a bir salon daha eklendi. Metrekare bazında 2013’deki fuara göre %33 oranında büyüyen Sign İstanbul 2014, hedeflenen 400 katılımcı firmaya bu yıl 11,12 ve 14. salonlarda ev sahipliği yapacak. Fuarın düzenleneceği yeni, büyük ve modern salonlar, Sign İstanbul’un m2 olarak büyümesine daha sağlıklı olanak sağlarken, konumları açısından ziyaretçilere de önemli kolaylıklar sunuyor.

İFO Fuarcılık tarafından 11-14 Eylül 2014 tarihlerinde 16.’sı gerçekleştirilecek Sign İstanbul hakkında daha detaylı bilgi ve katılım için fuarın resmi web sitesi www.signistanbul.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Print Friendly, PDF & Email