Met Etiket daha aktif pazarlama politikasıyla pazarda büyüyecek

Pazarlama departmanını yeniden yapılandıran Met Etiket, ürün tanıtım çalışmalarına ağırlık vererek pazardaki satış grafiğini artırmayı hedefliyor. Konuyla ilgili olarak Met Etiket’ten Ersin Kibar ve Onur Öztürk sorularımızı yanıtladı.

Öncelikle SIGN İstanbul Fuarı’na ilişkin bir değerlendirmenizi alabilir miyiz? Bununla birlikte Met Etiket’in önümüzdeki döneme ilişkin planları neler olacak?

Ersin Kibar: Fuar Met Etiket açısından çok verimli ve güzel geçti. Geçtiğimiz yıl verdiğimiz bir yıllık ara bize olumlu yansıdı. Dolayısıyla sonuçlarından memnun kaldık. Met Etiket olarak dijital bölümde birkaç ay öncesinden pazarlama departmanında bir yapılanma içine girdik. Bu noktada Onur Öztürk aramıza katıldı. Bu oluşumun ardından gerçekleşen fuarla birlikte ciddi bir ivme kazandık. Mevcut ürünlerimize ilave olarak yeni ürünlerle piyasaya giriş yapacağız. Özellikle folyo konusunda bir marka ile anlaşma konusunda son aşamaya geldik. Mevcut ürün portföyümüze alternatif çözümler oluşturduk. Bu yıl yine Starflex markasına ve baskı brandalarına da ağırlık vereceğiz. Mevcut ürün grubumuzdaki tüm markalarımızla devam ediyoruz. Buna ilave olarak geniş format dijital baskı grubunda görüşmelerinde son aşamaya geldiğimiz bir firma var. Önümüzdeki ay yapacağımız anlaşmanın ardından sizlerin aracılığıyla sektörümüzle paylaşmayı planlıyoruz.

DSCF1978

Öncelikle yeni göreviniz hayırlı olsun. Sizi tanıdıktan sonra ardından Met Etiket’te önümüzdeki dönem gerçekleşecek projeler hakkında bilgi verir misiniz?

Onur Öztürk: Sektöre verdiğim aranın ardından tekrar Met Etiket bünyesinde göreve başladım. Met Etiket’in pazarlama bölümünde gerçek anlamda bir yapılanma içindeyiz. Benim bulunduğum pozisyon yaklaşık bir yıldır boştu. Bu pozisyonu doldurup, pazara daha hızlı ve etkili bir çözümler zinciri oluşturmayı planlıyoruz. Satış ve müşteri potansiyeli hızlı bir şekilde artırıp, Met Etiket’i daha iyi noktalara taşıma amacındayız. Met Etiket bünyesinde endüstriyel reklam sektörüne hitap eden çok geniş bir ürün portföyü var. Bu portföyü doğru müşteri kitlesi ve kullanıcılarla buluşturup, hem de sektöre hem de firmamıza kazanç sağlamak için çaba göstereceğiz.

 

Önümüzdeki dönem yoğunlaşmayı planladığı ürün grupları hangileri olacak?

Onur Öztürk: Met Etiket çok geniş bir ürün yelpazesiyle hizmet veriyor. Ürün portföyümüze bazı yeni çözümler ekledik. Bu yeniliklerden biri duvar kağıtları oldu. Bu yıl fuarda da tanıtımını yaptık. Bu grupta çok güzel geri dönüşler almaktayız. Starflex tabela brandalarında iyi bir noktadayız. Starflex grubunda yer alan baskı brandalarına biraz yoğunlaşmayı planlıyoruz. Neenah markasına yönelik daha fazla pazarlama faaliyetleri içinde olacağız. Bölgesel olarak Ege’de daha aktif satış yürüteceğiz. Met Etiket olarak bayilik sistemiyle çalışmalarımızı sürdürmekteyiz. Bayilerimizin satış faaliyetlerini kolaylaştırmak için son kullanıcılara yönelik ürün tanıtımlarımız olacak. Böylece markaları daha iyi lanse ederek hem bayilerimiz hem de kendi firma satışlarımız artırmayı amaçlıyoruz.

SIGN İstanbul Fuarı nasıl geçti?

Onur Öztürk: Met Etiket açısından verimli ve güzel bir fuar oldu. Standımıza çok yoğun bir ziyaretçiyi profilini ağırladık. Müşteri portföyümüzü genişlettik. Makine ve malzeme anlamında ciddi satışlar gerçekleştirdik. Stoklu çalıştığımız için kurulumlara ve teslimatlara başladık. Fuar öncesi ve sonrasına yönelik aylık değerlendirmemizde ciddi bir satış grafiği yakalandığını görmekteyiz. Dolayısıyla SIGN İstanbul Met Etiket açısından sonuçları itibariyle başarılı bir fuar oldu. Katılımdan dolayı memnunuz.

Son olarak vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Onur Öztürk: Met Etiket, reklam sektörüne sunduğu çözümlerle ön plana çıkmaktadır. Dijital baskı makineleri, kesim folyoları, ışıklı ışıksız brandalar, paneller, endüstriyel reklam sektörünün ihtiyaç duyduğu makine ve malzemelerin tamamını bünyesinde ve stoklarında bulunduran güçlü bir firmadır. Kağıt grubu yine ön plana çıkaracağımız ürün gruplarında biri olacak. Met Etiket bundan sonra daha çok sahada olacak. Daha fazla müşteri ziyaretleriyle ürün tanıtımlarına ağırlık vereceğiz.

Print Friendly, PDF & Email