Mimaki FESPA 2015’te Hayal Gücünü Tetikledi

Mimaki, fuar süresince en yeni ürün çözümlerini ziyaretçilerle buluşturdu.

Küresel bir endüstri lideri ve geniş formatlı inkjet yazıcılar ve kesme ploter üreticisi Mimaki, FESPA 2015’te en yeni ürün çözümleri koleksiyonunu sergilediğinde moda ve ev tekstil çözümlerinin eşsiz bir ilgiyi tetiklediğini ve satışa yönelik bilgilerde % 20’lik bir artış olduğunu keşfetti. Mimaki Avrupa’da Pazarlama EMEA Genel Müdürü Mike Horsten şöyle konuştu: “FESPA’nın daha da mükemmel olamayacağını düşündüğünüz anda yine başardı!”. “Göz alıcı uygulamalar ve örneklerle bezenmiş mankenlerimiz görmeye hevesli ziyaretçiler ile iddia ettiğimizi basabildiğimizi gösterdiğimiz 270 m2’lik standımızda eşi benzeri görülmemiş bir ilginin tadını çıkardık. % 20’den az olmayan bir satış bilgisi artışını kaydetmiş olmaktan oldukça memnunuz ve hatta FESPA yenilikçi infüzyonu sayesinde doğrudan stanttan satış bile yaptık.”

Gösteride, Mimaki TS300P-1800 özel transfer kağıt inkjet yazıcısının Temmuz 2015 tarihinde piyasada olacağını duyurdu: dijital tekstil baskıda yeni seviye kalite ve verimlilik sunan 1,8 metre genişliğinde roll-to-roll süblimasyon inkjet yazıcı. Mimaki ayrıca okul ve sağlık bakım tesisleri gibi ortamlarda mürekkep kullanımına yönelik GREENGUARD GOLD akreditasyonunu da kutladı. Ek olarak, Adrian Wolf’u Genç Yıldız Ödülü kazananı olarak tebrik ettiler. Wolf, geçen yılın kazananı Eleni Bourazani’nin takipçisi ve 500 Euro’luk ödül ile birlikte Mimaki’de altı haftalık bir staj da kazandı. FESPA etkinliklerinin en önemli noktası ise tüm Mimaki’nin piyasanın En İyi Baskı ve Kesim çözümü olarak CJV150/CJV300 serisinin bir EDP ödülü almış olması idi.

Horsten sözlerini şöyle sürdürdü: “FESPA’nın sürekli ve kesintisiz popülaritesi gösterinin gelişime yönelik adanmışlığında yatmaktadır. Organizasyon ve uzman takımı piyasayı mevcut durumda neyin şekillendirdiğine dair nabzı dikkatle takip ediyorlar ve bu sayede Mimaki tüm seçeneklerini nasıl keşfediyorsa ona benzer şekilde gelecekte büyüme potansiyeli olan alanlar ve fırsatları da sürekli olarak tespit edebiliyorlar. Bu, gösterinin yeni ziyaretçileri etkilemesine imkan tanımakta ve hem var olan hem de gelişmekte olan fırsatları içeren ürün portfolyosunu Mimaki’nin nasıl geliştireceğine yönelik daha geniş çaplı paylaşımlar da bulunmamıza da fırsat sunmaktadır.”

 

Print Friendly, PDF & Email