MRT Dijital, sağlıklı büyümesini sürdürüyor

Mert Çiçek: “Yeni bir distribütörlük anlaşması gerçekleştirmeyi planlıyoruz. Hız ve kaliteyi buluşturan yeni makine gruplarıyla pazarda yer alacağız”

MRT Dijital Genel Müdürü Mert Çiçek, geçtiğimiz sene ve 2021 yılında gerçekleştirmeyi planladıkları yeniliklerle ilgili olarak dergimize açıklamalarda bulundu.

Mert bey, öncelikle 2020 yılını firmanız açısında değerlendirir misiniz?

Mert Çiçek: 2020 yılı dönem dönem içinde barındırdığı özel koşullar nedeniyle oldukça durağan bir şekilde tamamlandı. Normalleşme adımlarının atılmasından itibaren de oldukça hareketli günler yaşadık. MRT Dijital olarak 2020 yılında planladığımız satış adetlerine ulaştık. Dolayısıyla 2020 yılını şirketimiz açısından da her şeye rağmen yıl sonu itibariyle başarılı bir şekilde tamamladık. 2021 yılı ilk üç aylık dilimindeyiz. 2021 yılı da oldukça hareketli başladı. Çok sayıda görüşme ve yatırım noktasında temasımız oldu. Uluslararası taşımacılıkta yaşanan konteyner sorunu bizim sektörümüze de yansıdı ve fiyatlarda yukarı yönlü hareketlenme oldu. Eğer buradaki sorunlar çözülürse daha rahat ve istikrarlı bir fiyat politikası oluşturma imkanımız olacak.

MRT Dijital olarak 2021 yılında yenilik noktasında planlarınız nelerdir?

Mert Çiçek: 2021 yılı ile birlikte MRT Dijital olarak farklı ürün gruplarını da bünyemize katmış bulunuyoruz. Gelecek sayıda sizlerin aracılığıyla yeni ürün ve distribitörlüklerimizi açıklamayı planlıyoruz. Kurulduğumuz günden bu yana UV ve solvent segmentlerine yönelik ürünler sunmaktayız. Özellikle UV grubunda 33*50, 60*90 ve 120*250 ile çok ciddi bir pazar elde ettik. Yine ayrıca pandemi dönemi ile satışı artan 60*90 UV makinesine değinmek istiyorum. Satışını yaptığımız modelin en büyük avantajı birçok sektöre hitap edebiliyor olmasıdır. Geçmiş dönemde elde ettiğimiz tecrübe ve bilgi birikimi doğrultusunda patenti MRT Dijital’de olan bir model üretimi yaptırdık. Bu modele ait geri dönüşlerden son derece memnunuz.

Bu sene fuarların ertelenmesi nasıl etkiledi?

Mert Çiçek: Fuarlar hem iş ortaklarımızla hem de müşterilerle buluşmak için güzel bir fırsattır. Bilindiği üzere sektörümüzle ilgili iki fuar bu sene ertelendi. 2020 yılı son döneminde MRT Dijital olarak 60*90 modelimizle hem İstanbul’da hem de Gaziantep’te gerçekleştirilen Ayakkabı Yan Sanayi fuarlarına katılım gösterdik. 2021 yılında hem SIGN İstanbul hem de FESPA Euarisa fuarlarına katılmayı planlıyoruz. Bununla birlikte uygun koşullar oluştuğunda temsilcisi olduğumuz markalarda yaşanan gelişmeleri yerinde gözlemlemek amacıyla yurt dışı fuarlara da ziyaretler planlamaktayız.

Yeni bir distribütörlükten bahsettiniz. Yeni markanız hangi ürün gruplarına yönelik olacak?

Mert Çiçek: Bu ay içinde yeni bir distribütörlük anlaşması gerçekleştirmeyi planlıyoruz. UV grubuna yönelik hız ve kaliteyi buluşturan eko solvent grubuna ait makine grubuyla pazarlar yer alacağız. Makinelerin testleri gerçekleştirildi, numuneler denendi. Anlaşmanın ardından satışa başlamayı amaçlıyoruz.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Mert Çiçek: Endüstriyel reklam sektöründe 20 yılı aşan bir tecrübe ve bilgi birikimi elde ettim. Olumsuz hava sadece ülkemiz için değil, tüm dünyada yaşanmaktadır. Ancak bu yaşanan sürecin en kısa sürede son bulacağını düşünüyorum. Bütün ülkelere olduğu gibi ülkemizde de birçok destek paketiyle firmaların daha rahat hareket etmesi için destek olunmaktadır. Böyle zamanlarda panikle hareket etmek daha çok zarar verir. İçinde bulunduğumuz koşulların geçici olduğunun bilincinde hareket etmeliyiz. Fiyat odaklı rekabet bir noktaya varmak mümkün değildir. İçinde bulunduğumuz endüstriyel reklam sektörü pandemi sürecinde dahi kendisine çok güzel çıkış kapıları buldu. Çok güzel projelere imza atıldı. Hiçbir emek karşılıksız kalmaz. Dolasıyla çalışmaya ve sektörü değer katmaya devam etmeliyiz.

Print Friendly, PDF & Email