MSM Reklamcılık’tan ikinci Fujifilm yatırımı

2Teknolojiyi yakından takip eden MSM Reklamcılık, dijital baskıdaki ikinci yatırımında da Fujifilm markasını tercih etti.

MSM Reklamcılık butik hizmet anlayışı ve deneyimli personeli ile büyümeye devam ediyor. Müşteri memnuniyetini ilke edinen MSM Reklamcılık, dijital baskıda ilk yatırımında olduğu gibi ikinci yatırımında da Fujifilm’i tercih etti. Yatırımla ilgili olarak MSM Reklamcılık’tan Murat Barı sorularımızı yanıtladı.

Öncelikle MSM Reklamcılık firmasını tanıyabilir miyiz? Firmanız ne tür çözümler sunmaktadır?

Murat Barı: Firmamız MSM Reklamcılık, 2000 yılında kurulmuş ve bu tarihten itibaren sektör butik baskı hizmeti sunmaktadır. Butik hizmet veren bir kuruluş olarak kurumsal müşterilerimizin bu anlamdaki tüm ihtiyaçlarını çözebilen bir makine parkuruna sahibiz. Tüm yatırımlarımızı da bu çerçevede yapmaktayız. Şu an ağırlıklı olarak giyim ve kozmetik sektörlerine hitap eden bir müşteri portföyümüz var. Sezon ve mevsime göre müşteri profilimiz değişim göstermektedir.

Makine parkurunuz hakkında bilgi verir misiniz?

Yaklaşık 2 yıl önce Fujifilm’den Acuity 3545 modelini bünyemize katmıştık. Ardından bu makineden çıkan işlere yönelik bir dijital kesim makinesini bünyemize ekledik. Bunların yanı sıra eko solvent, laminasyon gibi bir dijital baskı merkezinin ihtiyacı olabilecek tüm makineler mevcuttur. Son olarak daha hızlı ve kaliteli işler ortaya çıkaracağına inandığımız yine Fujifilm’den 5 metre Fujifilm UV Star 2 makine parkurumuza ekledik.

Dijital baskıdaki ikinci yatırımınızda yine Fujifilm’i tercih ettiniz. Yatırımda sizi Fujifilm markasına yönlendiren etkenler neler oldu?

Sektör artık kaliteli, sorunsuz ve UV baskılar talep ediyor. Bu doğrultuda geniş format bir UV makinesini bünyemize katmak hedeflerimiz arasındaydı. Fujifilm markasını tercih etmemizdeki en büyük etken de karşımızda sürekli bizimle ilgilenen güçlü bir firma olarak durmasıdır. Bu noktada Fujifilm’den iki yıl önce aldığımız flatbed makineden çok memnunuz. Karşımızda sürekli muhatap bulabilmekteyiz. Bir telefonla servis hizmetinin kapımızda olacağını biliyoruz. Bu noktada yatırım yapmak isteyenlere Fujifilm ile çalışmalarını tavsiye ederim.

Bundan sonrasına yönelik yeni yatırımlarınız olacak mı?

2015 yılını bulunduğumuz tesiste geçirmeyi planlıyoruz. Fujifilm’den yaptığımız son yatırımla birlikte mevcut işlerimizi karşılayacak makine parkuruna sahip olduk. Mevcut tesisimizde bundan sonraki makine yatırımları için yer sorunu ortaya çıkmaktadır. Bunun için öncelikle yeni bir tesise geçmeliyiz. Bu planı da 2015 yılı sonrasında planlamaktayız. Yeni tesisle birlikte teknolojiye yönelik yatırımlarımız devam edecektir.

Endüstriyel reklam sektörünün gelişimini nasıl değerlendiriyorsunuz?      

Yurt içi ve yurt dışındaki fuarları takip ediyoruz. Yurt dışında takip ettiğimiz kadarıyla solvent makineler artık yok. Eko solvent makineler halen talep görüyor. Ancak yüksek kapasiteli işlerde yetersiz kalıyor. Bununla birlikte UV baskıya bir ilgi ve yönelme var. Bu sebeple 2 yıl önce UV yatırımı yaparak bu alanda çözüm sunmaya başladık. Günümüz pazarında müşteri her şeyi çok iyi biliyor. Bugüne kadar yaptığımız tüm işlerde müşteri memnuniyeti sağlamayı başardık. Bunu da yüksek kaliteli makine parkuru ve ürünlerle sağladık.

Print Friendly, PDF & Email