Mutoh Belgium Sign İstanbul Fuarını Değerlendirdi

Mutoh geniş format baskı makineleri Mutoh Türkiye yetkili distribütörleri Prodigital ve Folpa Reklam’ın standlarında tanıtıldı.

6 – 9 Aralık tarihleri arasında İstanbul TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezinde düzenlenen Sign Istanbul 2012 fuarında, en son Mutoh geniş format baskı makineleri Mutoh Belgium’un Türkiye yetkili distribütörleri Pro Digital ve Folpa Reklam’ın standlarında tanıtıldı.
Mutoh’un Sign Istanbul 2012’de sergilenen en dikkat çekici ürünleri YENİ ValueJet 2638, ilk 2.6 m geniş ValueJet Eco Ultra baskı makinesi ve yeni 64” geniş ValueJet 1638 serisi (örneğin, tabela ve vitrin uygulamaları için ValueJet 1638 yüksek hızlı Eko baskı makinesi ve yüksek hızlı boya süblimleştirme uygulamaları için ValueJet 1638W baskı makinesi) oldu.

Türkiye Pazarında Prodigital ve Folpa Reklam Büyüyecek
“Sign Istanbul Fuarı Mutoh için gerçekten çok iyi geçti. Ziyaretçi sayısı bizi çok memnun etti ve sergi sırasında en yeni ValueJet baskı makinesi modelleri için pek çok sipariş aldık. Türkiye’de önümüzdeki aylar için öngörülen satış hacmi de oldukça umut verici” yorumunu yapan Mutoh Belgium Genel Müdürü Arthur Vanhoutte sözlerini şöyle sürdürdü: “2012 boyunca, Türkiye pazarındaki yerimizi güçlendirecek ve Türkiye’deki ciromuzu arttırabileceğiz. 2012 başında, Türkiye için iki yeni yetkili distribütör tayin ettik: Folpa Reklam ve ProDigital. Halen Mutoh ekipmanlarını doğrudan Mutoh Belgium’dan satın alarak Doğrundan Türkiye’ye ithal etme yetkisi sadece bu iki şirkete ait. ProDigital ve Folpa Reklam yetkili distribütörler olarak Türkiye pazarında tüm Mutoh ürün portföyünü tanıtmaya, satmaya, kurmaya ve servisini yapmaya yetkilidir”.

MUTOH
Mutoh Belgium nv, merkezi Japonya, Tokyo’da bulunan Mutoh Holdings Co. Ltd. (TYO: 7999 “MUTOH”) şirketine bağlı bir şirkettir. 1991’de kurulan şirketin faaliyetleri CAD/CAS ekipmanlarının (profesyonel kesici plotter’lar ve CAD için büyük format tam renkli piezo baskı makineleri, ticari mürekkep püskürtmeli baskı ve folyo ve yumuşak folyo uygulamaları) satış, teknik ve ticari pazarlama, ürün desteği, satış sonrası destek ve dağıtımı alanlarını kapsamaktadır.

Print Friendly, PDF & Email