Nova, Agfa ve Elitron’un yeni teknolojilerini sergiledi

Sabri Dizmen: Durağan geçen bir yıldan sonra, oldukça hareketli bir yıl beklediğimizi, cihaz ve mürekkep seçeneklerimizle her zamankinden daha fazla olduğunu ve kendimizi yenileyerek ve dinamikliğimizi arttırarak daha etkin bir görünümde olacağımızı söyleyebilirim.

 

10-13 Aralık 2015 tarihleri arasında düzenlenen Fespa Eurasia Fuarı’na katılan Nova Baskı Sistemleri, temsilcisi olduğu Agfa ve Elitron markalarının çözümlerini ziyaretçilerle buluşturdu. Fuarla ilgili olarak Nova Baskı Sistemleri’nden Sabri Dizmen sorularımızı yanıtladı.

FESPA Eurasia Fuarı’na katıldınız. Fuara ait izlenimleriniz nelerdir? Geçtiğimiz yıla göre bu yılki fuarı nasıl buldunuz?

FESPA Eurasia Fuarı, önceki dönemlere göre ziyaretçi sayısının daha az gibi göründüğü ancak gelen kişilerin daha ilgili olduğunu gördük. Düzen ve disiplin geçen fuara göre daha iyiydi.

Fuarda hangi çözümlerinizi sergilediniz? Temsilciliğini yürüttüğünüz firma ve markalar hakkında bilgi verir misiniz?

Fuara bu yıl masrafları azaltmak adına, daha küçük bir standla katıldık. Fuar süresince uygulama alanı daha geniş olması sebebiyle Agfa Anapurna 2500 hibrid modelinin performansını göstermeye çalıştık. Ancak gerek diğer Agfa modellerimizi ve Elitron otomatik kesim çözümlerimizi ve DP Lenticular malzemelerimizi tanıtmaya çalıştık.

Ziyaretçiler daha çok hangi ürünlerinizle ilgilendi? Bu ilgiyi neye bağlıyorsunuz?

Agfa’nın hibrid UV cihazları ve Elitron’un kesim cihazları idi diyebiliriz. Hibrit cihaz her iki türü de kapsadığı için ekonomik, Elitron ise rakiplerimizde olmayan özelliklere sahip olduğundan fark yaratan bir yatırım olmakta, bu yüzden de daha çok ilgi görmektedir.

Ağırlıklı olarak Türkiye’nin hangi illerden ziyaretçi ağırladınız? Bununla birlikte yabancı ziyaretçi ilgisi yeterli miydi?

Ağırlıklı olarak İstanbul, sırasıyla İzmir ve Ankara diyebilirim. Yurtdışı ise, geçen senelere göre sayıca az olsa da yine Ortadoğu ülkeleri diyebiliriz.

2015 yılını tamamladık. Endüstriyel reklam sektörü açısından nasıl bir yıl geride kaldı? Firma olarak beklentilerinize ulaştınız mı?

Oldukça kaotik bir yıl geçirdiğimizi düşünüyorum. Bu da ekonomiye ve de yatırımlara durağanlık olarak yansıdı. İyimser hedefimize ulaşamadığımızı ancak, gerçekçi hedefin sağlıklı yaşam olduğunu düşünürsek bunu başardığımıza inanıyorum.

2016 yılı planlarınıza ilişkin bir değişim ve yeni hedef belirlediniz mi?

Durağan geçen bir yıldan sonra, oldukça hareketli bir yıl beklediğimizi, cihaz ve mürekkep seçeneklerimizle her zamankinden daha fazla olduğunu ve kendimizi yenileyerek ve dinamikliğimizi arttırarak daha etkin bir görünümde olacağımızı söyleyebilirim.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Müşterilerimizin, yatırımlarının değerini kaybettirmeyecek çözümleri tercih etmelerini umuyorum.

Print Friendly, PDF & Email