Nova Baskı Sistemleri Kullanıcıların İş Ortağı Olmayı Hedefliyor

Nova Baskı Sistemleri Satış Müdürü Sabri Dizmen; “Özellikle, Anapurna 3200, rulodan ruloya UV yazıcısı, oldukça ilgi çektiğini söyleyebiliriz. Kaliteli, kompakt ve ekonomik bir çözüm olarak bunu hak ettiğini biz de düşünüyoruz” 

Nova Baskı Sistemleri, Türkiye Distribütörü olduğu Agfa’nın FESPA Londra Fuarı’ndaki standından Türkiye’den gelen ziyaretçileri ağırladı. Agfa ürün portföyüne 5 yeni model daha ekledi. Bu modellerde ilk defa FESPA Londra Fuarı’nda ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.

Titan X, Anapurna 2500, Anapurna 3200 ve Ardeco tekstil yazıcısının yanı sıra artık kullanıcıları yazılım konusunda dışa bağımlılıktan kurtaracak ve dünyanın en iyi yazılımlarından biri kabul edilen ApogeeX‘e eklenebilen ya da tek başına kullanılabilen Assanti çözümü sergileneler arasındaydı. Fuarın ardından Nova Baskı Sistemleri Satış Müdürü Sabri Dizmen sorularımız yanıtladı. 

FESPA 2013 Fuarı’na ilişkin bir değerlendirmenizi alabilir miyiz? Fuar nasıl geçti?

Sabri Dizmen: Gerek fuar alanı, gerekse de Agfa standı oldukça görkemliydi. Agfa’nın inkjet pazarına verdiği mesaj çok açıktı. Geçen uzun yıllara rağmen günün teknolojisi ne ise onu kullanan ve hatta öncülük eden ve etmeye devam edecek bir büyük görüntüsündeydi. Fuar ilk iki gün haricinde ziyaretçi sayısı açısından zayıf olduğunu düşünüyorum. Sanıyorum Türkiye’deki olayların ekonomideki uzantıları ve İngiltere’ye gitmenin zorluğu ve maliyeti, Türkiye’den gelen ziyaretçilerin sayısını azalttı. 

Temsilciliğini yürüttüğünüz Agfa çözümlerine ilgi nasıldı? Agfa hangi çözümlerini sergiledi?

Sabri Dizmen: Agfa’nın ürünlerine 5 yeni model daha eklediğini göstermesi açısından çok önemliydi bizler için. Daha geniş ama ekonomik çözümler göze çarpanlar arasındaydı: Titan X, Anapurna 2500, Anapurna 3200 ve Ardeco tekstil yazıcısının yanı sıra artık kullanıcıları yazılım konusunda dışa bağımlılıktan kurtaracak ve dünyanın en iyi yazılımlarından biri kabul edilen ApogeeX ‘e eklenebilen ya da tek başına kullanılabilen Assanti çözümü sergileneler arasındaydı. 

Daha çok hangi çözümlere ziyaretçiler ilgi gösterdi?

Sabri Dizmen: Özellikle, Anapurna 3200, rulodan ruloya UV yazıcısı, oldukça ilgi çektiğini söyleyebiliriz. Kaliteli, kompakt ve ekonomik bir çözüm olarak bunu hak ettiğini biz de düşünüyoruz. 

Fuarı Türkiye ve çevre ülkelerden ziyaretçi takip etti mi?

Sabri Dizmen: Nerdeyse dünyanın her tarafından gelen ziyaretçiler gördük, ama sayı olarak kalabalık değillerdi. Galiba fuarın zamanlaması doğru olmadı. 

Türkiye’de endüstriyel reklam sektörü hızla büyüyor. Firmanızın bu büyüyen pazara yönelik nasıl bir strateji olacak? Agfa’nın hangi çözümleriyle bu pazarda büyümeyi planlıyorsunuz?

Sabri Dizmen: Türkiye’deki refleks her zaman böyle hızlı oluyor. Stratejimiz, müşteriye daha yakın olmak, istediği, beklediği ihtiyaçları karşılayan cihazlar sunmak ve kalıcı olduğumuzu göstermek. Kısaca, iş ortakları olmaktır. 

Agfa’nın Türkiye pazarına bakışı ve beklentileri nelerdir?

Sabri Dizmen: Hedef tüm dünya için aynı, %20. Sadece 6 yıl önce bu pazara giren Agfa 2 yıl içinde %20 Pazar payını aşmak istiyor. Biz de Türkiye olarak bu hedefi daha yukarılara taşımayı hedefliyoruz. 

Dijital baskıda UV pazarı hızlı bir gelişim içinde. Bu alana yönelik çözümünüz hakkında bilgi verir misiniz?

Sabri Dizmen: Agfa en önemli mottosu, çevreye ve insan sağlığına duyarlı olmasıdır. Dolayısıyla, bu çerçevede Agfa’da sadece UV çözümler var. Şu anda 10’dan daha fazla modelimiz var ve Ar-Ge de çalışılmaya devam eden en az 10 model daha var. Bunun yanı sıra, Agfa’nın laboratuvarlarında sürekli olarak daha kaliteli ve dayanıklı mürekkep araştırmaları da devam etmekte ve şu anda cihaz ile mürekkebi üreten piyasadaki birkaç firmadan biridir. 

Önümüzdeki aylarda sektörümüzle ilgili FESPA Avrasya ve Sign İstanbul fuarları düzenlenecek. FESPA Avrasya ilk defa düzenlenirken, Sign İstanbul 15. Kez kapılarını açacak. Bu fuarlara ilişkin düşünceleriniz nelerdir?

Sabri Dizmen: Öncelikle, bu sene çok fuar oldu ve olmaya da devam edecek gibi gözüküyor. Zira teknoloji bu pazarda çok hızlı bir şekilde ilerlemektedir. Bence, FESPA Avrasya ve Sign İstanbul aynı zaman diliminde olmaları, katılımcı firmaları birini seçmeye zorluyor. Birinin tarihi değişmeli. 

Önümüzdeki döneme ilişkin planlarınız ve hedefleriniz hakkında bilgi verir misiniz?

Sabri Dizmen: Karar verip, planladığımız tüm adımları atıp büyümeye devam etmek ve FESPA Fuarı’na daha güçlü bir firma olarak çıkıp yeni modellerimizden birini sergilemektir. 

Sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Sabri Dizmen: İnsan sağlığını ve çevreyi düşünen yatırımlar yapmaları ve kalitesiz cihazları ülkeye sokmamalarıdır.

Print Friendly, PDF & Email