Orafol Türkiye, Bayi ve Misafirlerini Merkezi’nden Ağırladı

Orafol Türkiye, yeni merkez binasında bayi ve müşterilerinin katıldığı bir program düzenledi. 

2013 Ocak ayı itibariyle faaliyetlerine Orafol Türkiye olarak devam eden firma, Sign İstanbul Fuarı’nın üçüncü günü akşamı, bayi ve müşterilerini yeni merkez binasında ağırladı. Misafirlere hoş geldiniz konuşmasını yapan Orafol Türkiye Genel Müdürü Cüneydi Opak, “Orafol bir dünya markasıdır. Dünyada çapında binin üzerinde çalışana sahiptir. Bugüne kadar Orafol ve Oracal ürünlerini Türkiye pazarında başarıyla temsil ettiğimizi düşünüyorum. 2012 yılında aylık bir milyon metrekareyi aşan satışlarımız oldu. Orafol Türkiye olarak bu satış grafiğimizi artırarak devam ettirmeyi hedefliyoruz. Orafol Türkiye olarak şu andaki hedefimiz aylık 2 milyon metrekaredir. Bu yeni yapılanmamızdan tüm bayilerimiz ve müşterilerimiz kazançlı çıkacaktır” diye konuştu. 

“Türkiye Artık Bölgenin Merkezi Konumundadır”

“1994 yılında başlayan işbirliğimizin bugüne geldiği nokta bizleri ayrıca mutlu etmektedir” diyen Opak, “20 yıla yaklaşan işbirliğimizin ortaklıkla neticelenmesi hem Orafol hem de bizler açısından son derece olumlu bir gelişmedir. Hem sektörümüze hem de ülkemize hayırlı olmasını temenni ediyorum” şeklinde konuştu. Türkiye’nin artık bölgenin merkezi haline geldiğini anlatan Opak, “Ortadoğu bölgesinden ciddi talepler gelmektedir. Önümüzdeki dönem için bu pazarlarda daha aktif çalışarak, Türkiye üzerinden distribütörlük vermeyi planlıyoruz. Hali hazırda Azerbaycan, İran, Irak gibi ülkelerde bayiliklerimiz aracılığıyla satışlarımız zaten devam ediyor. Böylece, Orafol ürünlerinin satışlarını daha hızlandırmayı planlıyoruz. 

Summa Yeni Teknolojilerini Tanıttı

Cüneydi Opak’ın konuşmasının ardından Summa Yöneticisi ve Yetkilileri, Summa’nın yeni teknoloji makinesini bayi ve müşterilerine tanıttı. Program, Orafol Türkiye merkez binasındaki akşam yemeği ile son buldu.

Print Friendly, PDF & Email