OTS Dijital güçlü markalarla SIGN İstanbul Fuarı’na katıldı

Onur Öz: Öncelikle kendi konularında gerçekten dünya markası olmuş markaları satıyoruz. En büyük değerlerimizden birisi markalarımızdır. Sık sık müşteri ziyaretleri gerçekleştiriyoruz. Müşterilerimiz firmamız ile sürekli çalışarak kaliteli bir hizmet alma şansına sahip oluyorlar

OTS Dijital, 4-8 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilen SIGN İstanbul Fuarı’na katıldı. Alanında güçlü markaların satış ve pazarlama faaliyetlerini yürüten OTS Dijital, fuarda da ziyaretçilerin ilgi odağı oldu.

OTS Dijital solarak SIGN İstanbul Fuarı’na katılarak sektörle buluştunuz. Öncelikle bu yılki SIGN İstanbul Fuarı’na ilişkin görüş ve düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz? Nasıl bir fuar oldu? Bu yıl ilk defa 5 gün olarak gerçekleşmesine ilişkin görüşlerinizi alabilir miyiz?

Onur Öz: Fuarın 5 gün olarak gerçekleşmesini doğru bulmuyorum. Bu kadar uzun bir süre fuar yapılması firmaların günlük işleyişlerinde de aksaklıklara yol açmaktadır. Ayrıca dünyanın hiçbir yerinde Pazar günü fuar olmaz. Fuar ile ilgili asıl çalışmalar fuar sonrası yapılan müşteri takipleridir. Bu nedenle en azından fuar Cumartesi biter ise en azından Pazar günü dinlenen firmalar hafta başı müşterilerine verimli bir şekilde dönmeye başlarlar. Fuar bizim için bu sene son derece iyi geçti. Gelen müşteri sayısı da gelen müşterinin kalitesi de bizim için tatmin edici idi.

OTS Dijital, fuarda hangi yeniliklerini ziyaretçilerle buluşturdu? Ziyaretçilerin hangi ürünlere ilgisi daha fazla gerçekleşti?

Onur Öz: Fuarda artık klasikleşmiş araç kaplama etkinliğimizi Avery Denison markası ile beraber gerçekleştirdik. 3M alanımızda ise yeni ürünümüz olan 180MC micro comply teknolojisine sahip araç kaplama cast folyosu ile mimari ürünler olan Di-Noc ve Fasara ürünlerini sergiledik. Roland’ın tüm yeni seri bas-kes makineleri, yeni GR serisi plotterları ile XT sublimasyon yazıcısı yine standımızda müşterilerimiz tarafından incelendi. Özellikle iddialı olduğumuz UV yazıcılar da yine standımızda yer aldı.

OTS Dijital, kurulduğu tarihten bu yana, sektöre her zaman kalite, yenilik ve performans noktasında sunduğu hizmetlerle tanınıyor. Bu bağlamda standınız beş gün boyunca çok yoğundu. Bu ilgiyi neye bağlıyorsunuz?

Onur Öz: Öncelikle kendi konularında gerçekten dünya markası olmuş markaları satıyoruz. En büyük değerlerimizden birisi markalarımızdır. Bunun dışında konusunda uzman satış ekibimiz kendilerine tanımlı müşterileri ile tek tek ilgileniyorlar. Bu nedenle de müşterilerimiz firmamız ile sürekli çalışarak kaliteli bir hizmet alma şansına sahip oluyorlar. Çok yüksek miktarda stok tutuyoruz. Bizdeki verilere göre %97,5 oranında bir müşterimizin istediği bir ürün stoklarımızda bulunuyor. Bu datayı her ay ölçüyoruz.

Geçtiğimiz yıla göre SIGN İstanbul Fuarı’nı nasıl buldunuz? Katılım, ziyaret ve performans değerlendirmesi yapar mısınız? Satış veya satışa yönelik görüşme noktasında fuarı nasıl buldunuz?

Onur Öz: Bu sene yatırım yapmaya daha hazır, iş konusunda daha ümitli bir ziyaretçi kitlesi ile karşılaştığımızı söyleyebilirim.

SIGN İstanbul Fuarı’na katılan ve ziyaret eden birçok kişiyle görüşmeleriniz oldu. Bu görüşmelerinize istinaden sektörün yatırım iştahını ve geleceğini nasıl öngörüyorsunuz?

Onur Öz: Söylediğim gibi ben bu sene sektörde yatırım iştahını geçen seneye göre çok daha yukarı seviyede gördüm. Fuara sonrası satışlar da bunu destekliyor.

Son olarak endüstriyel reklam sektörüne bir mesajınız var mı?

Onur Öz: Fiyat dışındaki değerlerle de rekabet edilen bir sektör olmamızı diliyorum.

 

Print Friendly, PDF & Email