Pass Reklam, UV Çözümleriyle Dikkat Çekiyor

Sign İstanbul Fuarı’na katılan Pass Reklam, UV ve eko solvent çözümleriyle beğeni topladı. 

6-9 Aralık 2012 tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde düzenlenen Sign İstanbul Fuarı’na katılan Pass Reklam, UV ve eko solvent çözümleriyle beğeni topladı. Türkiye’nin çeşitli bölgelerinden gelen ziyaretçiler, Pass Reklam standındaki yenilikleri görme fırsatı buldu.    

Fuarın ardından Pass Reklam Genel Müdürü Hüseyin Çetin fuara ilişkin sorularımızı yanıtladı. 

Sign İstanbul Fuarı nasıl geçti? Fuar beklentilerinizi karşıladı mı?

Sign İstanbul 2012 Fuarı, Pass Reklam açısından oldukça verimli geçmiştir. Fuarda Türkiye distribütörlüğünü üstlendiğimiz Docan firmasının UV makinesini sergiledik. Bunun yanında solvent ve eko solvent modellerini ziyaretçilerin beğenisine sunduk. UV makinelere olan ilgiden dolayı son derece memnunuz. Fuarda 4 adet UV makinesi satışı gerçekleştirdik. 3 Makine Adana’da bir makinede Mersin’deki bir merkeze satıldı. Yine eko solvent modelleri büyük beğeni topladı. Bundan sonra da faaliyetlerimizi eko solvent ve UV olarak yürütmeyi planlıyoruz. Eko solvent ürünlerin dış mekan dayanıklılıkları ve boya kaliteleri arttı. Sonuç olarak Epson kafa ve UV makinelerin pazarda daha fazla talep göreceğini düşünüyorum. 

Fuardaki ilgiden memnun musunuz? Fuarda en çok hangi konular ilgi gördü?

Fuardaki hem katılımcı hem de ziyaretçi sayısından dolayı son derece memnunuz. Türkiye’nin dört bir yanından ve yurt dışından çok sayıda misafir standımızı ziyaret etti. Standımızı ziyaret eden tüm misafirlerimize teşekkür ediyorum. Bu yıl fuarın UV ve ekol solvent ağırlıklı olduğunu düşünüyorum. UV alanında flatbed ürünler daha fazla talep görüyor. 

2012 yılı sektörümüz açısından ve firmanız açısından nasıl geçti? Beklentilerinize ulaştınız mı?

2012 yılında reklam sektöründe belirlenen hedeflerin altında kalındığını düşünüyorum. Pass Reklam olarak bizlerde belirlediğimiz hedeflerin bir miktar altında kaldık. 2012 yılında dünya genelinde ekonomik problemler yaşandı. Bu yaşanan ekonomik krizin ülkemize de yansımaları oldu. Ancak genel anlamda yaptığımız satışlar rakamlarından memnununuz. 2014 yılında gerçekleştirilmesi düşünülen yerel seçimlerin hazırlığı 2013 yılında başlayacaktır. Bu gelişmeler sektörün 2013 yılında da hareketli olması sağlayacaktır. 

Önümüdeki yıl Sign İstanbul Fuarı’nda yer almayı düşünüyor musunuz?

Sign İstanbul Fuarı’na katılmayı düşünüyoruz. Bu noktada önümüzdeki yıl sektörümüzde iki fuar düzenlenecek. FESPA Fuarı’nın şartlarını da göz önüne alarak önümüzdeki günlerde bu konudaki kararımızı da vereceğiz. 

Kubilay Reklam Grafik firması bayiliğinizi üstlendi. Yeni bayinizden beklentileriniz nelerdir?

Pass Reklam olarak 2013 yılı itibariyle Kubilay Reklam Grafik firmasına, Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgesi’nin bayiliğini vermiş bulunuyoruz. Bu bölgedeki müşterilerimize daha iyi ve hızlı hizmet verebilmek amacıyla faaliyetlerini yürütecek olan Kubilay Reklam Grafik firmasına çalışmalarında başarılar diliyorum. Sektörümüze de 2013 yılının bol kazançlı geçmesini temenni ediyorum.

 

 

Print Friendly, PDF & Email