Pass Reklam Yeni Ürünlerle Sektörde Büyüyecek

Çin’deki DPES ve China Sign Fuarlarını ziyaret eden Pass Reklam Genel Müdürü Hüseyin Çetin, yeni teknolojileri yakın zamanda Türkiye pazarına sunacaklarını söyledi. 

Pass Reklam Genel Müdürü Hüseyin Çetin, Çin’de düzenlenen DPES Fuarı ve China Sign Fuarı’nı ziyaret etti. Türkiye distribütörlüğünü yürüttüğü firmaların standında Türkiye’den gelen misafirlerini ağırlayan Hüseyin Çetin ile fuarın ardından bir değerlendirme röportajı gerçekleştirdik. 

Pass Reklam’ın faaliyetleri ve sunduğu yenilikler hakkında bilgi verir misiniz?

Hüseyin Çetin: Bildiğiniz gibi Docan firmasının UV makineleri ve Xuli firmasının eko solvent baskı makinelerinin satışını yürütmekteyiz. Temsilciliğini yürüttüğümüz firmaların standlarında Türkiye’den ve çevre ülkelerden gelen misafirleri ağırladık. Türkiye’den gelen müşterilerimize yönelik UV konusunda satışlarımızı gerçekleştirdik. Siparişlerimizi verdik. Müşterilerimiz dünyanın her noktasındaki gelişmeleri yakından takip ediyor. Bunun için bizlerinde bu tarz etkinliklerde sürekli bulunmamız gerekir. Bunun yanında bundan sonraki fuarlara daha geniş bir ekiple katılmayı planlıyoruz. Farklı distribütörlerimiz olduğu için bu standlarda mutlaka satış ekibimizden arkadaşlarımızın bulunmasını sağlayacağız.

Docan firmasıyla ilgili bazı yenilikler vardı. Docan’ın M2 serisinde 1024 Konica Minolta kafa, 6 pikolitredir. Bildiğiniz gibi UV baskı makineler 14 pikolitre Konica ve 42 pikolitre  Konica kafa kullanmaktadır. Konica’nın yeni çıkarmış olduğu 1024 6 pikolitre, fotoğraf kalitesinde baskı sunmaktadır.

Xuli firmasının eko solvent makine modellerini sunmaktayız. Üreticimiz Epson DX7 kafa teknolojisine geçti. Bundan sonra gelecek tüm makinelerimiz DX7 olarak gelecektir. Makinelerin üretiminin yapıldığı fabrikayı ziyaret ettik. Burada yeni makinelerin çalışma prensipleriyle ilgili bir eğitim aldık. Bizler açısından son derece verimli bir program oldu. 

Çin’de düzenlenen DPES ve China Sign Fuarı’nı nasıl buldunuz?

2 fuarı da gezme fırsatımız oldu. Daha çok DPES Fuarı’nda bulunduk. Fuar genel olarak güzel geçti. Çok ciddi bir ziyaretçi kitlesi fuarı takip etti. Hollerin büyük olmasından dolayı ziyaretçi sayısı az görünmüş olabilir. Ancak ciddi anlamda ziyaretçinin takip ettiğini düşünüyorum. 

Pass Reklam olarak önümüzdeki döneme ilişkin hedefleriniz nelerdir?

Pass Reklam olarak yolumuza emin adımlarla devam ediyoruz. 2013 yılında sektörümüzde iki fuar birden düzenlenecek. Türkiye pazarında ciddi bir rekabet ortamı var. Fiyatlar her geçen gün düşüş gösteriyor. Bu fuarlarda yeni ürünlerimizi sergileyerek sektörde daha iyi noktalara gelmeyi hedefliyoruz. 2013 yılının hem sektörümüz için hem de bizler için iyi geçmesini temenni ediyorum.

 

Print Friendly, PDF & Email