Pigment Reklam, yeni modellerin lansmanını gerçekleştirdi  

1Serkan Çağlıyan: 2014 senesi zor başlayan bir sene olmasına karşın biz bu seneden istediğimizi almış durumdayız. Hedeflerimiz tüm alanlarda yakalamış durumdayız.

Pigment Reklam Ürünleri, Fespa Avrasya Fuarı’nda SwissQprint’in yeni modeli ve Muchcolour makinesinin lansmanlarını gerçekleştirdi. Her iki modelde ziyaretçilerin yoğun ilgisini çekti. Fuarın ardından Pigment Reklam Ürünleri’nden Serkan Çağlıyan sorularımızı yanıtladı.

FESPA Avrasya Fuarı’na katıldınız. Fuar nasıl geçti? Beklentilerinizi karşıladı mı?

FESPA Avrasya Fuarı bizim beklentilerimiz karşılayacak düzeyde gerçekleşti. Ürünlerimiz için beklediğimiz bir ilgi vardı. Bu bizi çok mutlu etti doğru yolda ilerlediğimizi bize gösterdi.

Hangi çözümlerinizi sergilediniz? Ziyaretçiler daha çok hangi ürünlerinize ilgi gösterdi?

SwissQprint’in yeni bir modelinin Türkiye lansmanını gerçekleştirdik. Ayrıca yeni mürekkep sistemli Muchcolour makinesinin tanıtımını ilk kez Türkiye’de yapıldı. Ziyaretçilerin her iki ürünümüze ilgisi çok yüksekti. Yüksek kalite ve yüksek hızlarla beraber nasıl entegre olduğunu sergiledik. Ayrıca UV teknolojilerinin kısıtlı kaldığı ve kalıcılık ile ilgili sertifikalı çözümler isteyen müşterilerimize 10 yıl dış mekan garantili ve özel çözümler sunan makinemiz ile baskılar yaptırıldı. Bu baskılarda camda, metalde deri de nasıl çözümler getirildiğini görmüş oldular.

Genel olarak FESPA Avrasya Fuarı’nı verimli buldunuz mu? Fuar bu sene Aralık ayında düzenlendi. Bu tarihi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Genel olarak yeni bir fuara alışmak kolay olmuyor. İnsan hep bir ön yargı ile bakıyor. Bu sene geçen seneye göre daha düzenli daha hazırlıklı yapılmış bir fuar vardı. Fuarda hol genişlikleri olsun. Gelen katılımcıların ilgisi ve çeşitliliği olsun gayet memnun ediciydi. Tarih herkesin uzun zamandır benimsenmiş olan bir fuarın tarihinde olması insan üzerinde her hangi bir sorun yaratmamış gibi gördük. Gelen ziyaretçiler bu tarihlerde İstanbul’da yapılan bu tarz fuarlara alışık olduklarını gösterdiler.

Fuara gelen ziyaretçi yeterli miydi? Bununla birlikte yurt içi ve yurt dışından gelen ziyaretçi profilini nasıl buldunuz?

Fuara gelen ziyaretçilerin bilgi kalite ve ne istediğini bilmesi konusunda gayet bilinçli ziyaretçiler ile karşılaştık. Yurtdışından birçok ziyaretçimiz geldi. Temsil ettiğimiz markalar içinde verimli geçen bir fuar oldu.

Önümüzdeki senede fuarda yer almayı planlıyor musunuz?

2015 senesi için fuarlarda yer almak markalarımızda yapılan değişiklikleri tanıtmak için gayet önemli bizde bu tarz organizasyonlar yer almayı planlıyoruz.

2014 yılını tamamlıyoruz. Firmanız açısından nasıl bir 2014 yılı geçti? Belirlediğiniz hedeflere ulaştınız mı?

2014 senesi zor başlayan bir sene olmasına karşın biz bu seneden istediğimizi almış durumdayız. Hedeflerimiz tüm alanlarda yakalamış durumdayız.

Son olarak sektörümüze bir mesajınız var mı?

Sektörümüzün yeni yılını şimdiden hayırlı olmasını dilerim. Herkesin istediği hedeflere ulaşmasını dilerim.

Print Friendly, PDF & Email