Pimms Mimaki çözümlerini Fespa Avrasya’da sergiledi

Selahattin Aygüler: Pimms’in son üç  senede yalnız Mimaki ürünlerini satarak %100’e yakın bir büyüme sağladığını görürsünüz. Bunun nedeni ise kaliteli ürünle beraber, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutma azmimizden kaynaklanmaktadır.

Fespa Avrasya Fuarı’nda Mimaki çözümlerini sergileyen Pimms, fuardan memnun ayrıldı. Fuarın ardından Pimms Yönetim Kurulu Başkanı Selahattin Aygüler sorularımızı yanıtladı. 

FESPA EURASIA Fuarına katıldınız. Nasıl geçti? Beklentilerinizi karşıladı mı?

2014, Fespa Eurasia’nın 2. senesi. Fuar, tarihini Aralık ayı başına almasından dolayı bu seneki ziyaretçi sayısında geçen seneye nazaran bir artış olduğunu gözlemledik. Bundan dolayı fuar geçen seneye nazaran daha verimli geçti diyebiliriz. Bizim açımızdan fuar iyi geçti, çünkü genelde Fespa Fuarı ziyaretçi profili yabancı ziyaretçilerden oluşur. Pimms olarak bu fuara Pimms standı dışında AIT, Digimania, Future Reklam, SDS ve Tekiner gibi bayilerimiz kendi standlarında; Procolor ve Aroks bayilerimiz de bizimle beraber Pimms standında müşterilerimizi ağırladı. Böylece fuarda Mimaki Europe’den gelen yetkililer bölgedeki diğer ülke distribitörleri ile görüşmeler yaparken, biz de yeni ürünlerimizi yerli müşterilerimize gösterme fırsatı bulduk. Fuar  süresince bayilerimizin aldıkları siparişlerden dolayı beklentilerimizi karşıladı diyebiliriz. 

Hangi çözümlerinizi sergilediniz? Ziyaretçiler daha çok hangi ürünlerinize ilgi gösterdi?

Bu fuarda gerek bizim standımızda gerek bayilerimizin standında Mimaki’nin JFX200 masa printeri, UJF3042-HG Kebab Option ile, JV300, JV150, CJV300 (bas&kes), CJV150 (bas&kes) modelleri ile sign ve endüstri sektörüne; TS500, TS34, JV150 ve JV300 ile de tekstil sektörüne  transfer baskı makinalarını tanıttık. Müşterilerin hemen hemen hepsi sergilediğimiz bütün ürünlerle ilgilendiler.  Bundan dolayı da çok memnun olduk.

Genel olarak FESPA EURASIA fuarını verimli buldunuz mu?  Fuar bu sene Aralık ayında düzenlendi, bu tarihi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Yukarıda da belirttiğimiz gibi, bu sene Fespa Fuarı’nı verimli bulduk. Aralık ayında düzenlenmiş olması da bu verimi arttırdı. Çünkü Aralık ayı 15 seneden beri düzenlenen Sign İstanbul Fuarı tarihi olarak biliniyordu. Sign İstanbul tarih değiştirdiğinden  oraya ait olan müşteri kitlesine de ulaşılmış oldu. Bu da bizim açımızdan gayet  olumlu olmuştur.  Bundan sonra da bu tarihte devam etmesi fuarın gelişmesine katkı sağlayacaktır.

Fuara gelen ziyaretçi yeterli miydi? Bununla birlikte yurtiçi ve yurtdışından gelen ziyaretçi profilini nasıl buldunuz?

Fuara gelen ziyaretçi sayısı fazlasıyla yeterliydi, çok kaliteli ve gerçek alıcıların  ziyaret ettiği bir fuar gerçekleşti. Türkiye’nin her yerinden katılımcılar olmakla birlikte, İstanbul ve Marmara bölgesi ağırlıktaydı. Yurtdışından, en çok ziyaretçinin geldiği ülkelerin Arap Ülkeleri, Türki Devletler, Doğu Avrupa Ülkeleri,  Rusya ve Yunanistan olduğunu gözlemledik.

Önümüzdeki sene de fuarda yer almayı planlıyor musuz?

Mimaki’nin talebi üzerine tekrar seneye  bu fuarda daha büyük bir stand ile yer alacağımızı tahmin ediyorum.

2014 yılı tamamlanıyor. Firmanız açısından nasıl bir 2014 yılı geçti? Belirlediğiniz hedeflere ulaştınız mı?

Pimms olarak 2014 yılı hedeflerimize ulaştığımız için çok memnunuz. Bu hedeflerimize ulaşmamıza  vesile olan bayilerimiz AIT, Digimania, Future Reklam, SDS, Aroks, Procolor ve son olarak da aramıza katılan Tekiner Kırtasiye’ye teşekkür ederiz.

Son olarak sektörümüze bir mesajınız var mı?

Son üç seneden beri Pimms’teki gelişmeleri izlediyseniz, Pimms’in son üç  senede yalnız Mimaki ürünlerini satarak %100’e yakın bir büyüme sağladığını görürsünüz. Bunun nedeni ise kaliteli ürünle beraber, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutma azmimizden kaynaklanmaktadır.

Bence ülkemizde herkesin sağlıklı bir gelişme sağlaması açısından bu noktaya dikkat etmesi gerekmektedir.

 

Print Friendly, PDF & Email