Remifol, Yenilikleriyle SIGN İstanbul’da Göz Doldurdu

Mesut Utku: “Temel ürünümüz olan dijital baskı folyolarının piyasada gördüğü ilgi ve memnuniyeti çıkardığımız yeni ürünlerle taçlandırdık. Renkli kesim folyoları grubuna dahil ettiğimiz yeni renkler ile kartelamız biraz daha kalın hale geldi. Cam dekor ve varak filmlerimizin de sunumunu yaptık. Ayrıca yaptığımız yeni yatırımları sunma fırsatı bulduk”

 

 

Remifol, 8-11 Eylül 2022 tarihleri arasında düzenlenen SIGN İstanbul Fuarı’na katıldı. Fuara çok iyi hazırlanan Remifol, yeni birçok ürününü ziyaretçilerin beğenisine sundu. Remifol firmasının yeniliklerinden biri Decover markası ile dekoratif kaplama folyoları oldu. Başlangıç olarak 56 farklı desenle sunulan Decover, 10 yıla kadar garanti sunuyor. Bununla birlikte Remifol, One Way Vision film üretimi hattı yatırımını tamamladı. Yıl sonunda test üretimlerine başlamayı hedefliyor. Bu noktada yapılan tanıtımlar oldukça ilgi gördü. Remifol’ün bir diğer yeniliği olan High-Tac Tutkallı ürünleri de ilk defa SIGN İstanbul ziyaretçileriyle buluşturuldu. Fuarla ilgili olarak Remifol Yönetim Kurulu Üyesi Mesut Utku, Dijtal Teknik Dergisi’nin sorularını yanıtladı.

SIGN İstanbul Fuarı’na başarılı bir şekilde tamamlandı. Bu yılda standınızda misafirlerinizle bir araya gelme fırsatı buldunuz. SIGN İstanbul 2022 Fuarı’na ilişkin görüş ve düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz?

Mesut Utku: Remifol olarak fuarlara bakışımız hep olumlu olmuştur. Her yıl yurtiçi ve yurtdışı fuarlara katılım sağlamaya özen gösteriyoruz. SIGN İstanbul Fuarı bizim için her zaman özel olmuştur. Bu yılki fuar bizler için beklentilerimizin üzerindeydi. Sergilediğimiz ürünler ve markamıza olan ilki üst sevide oldu. Bundan dolayı büyük mutluluk duyduk.

SIGN İstanbul Fuarı’ndaki standınızı ziyaret eden misafirler, hangi teknoloji ve ürünlerinizi standınızda gördü?

Mesut Utku: Temel ürünümüz olan dijital baskı folyolarının piyasada gördüğü ilgi ve memnuniyeti çıkardığımız yeni ürünlerle taçlandırdık. Renkli kesim folyoları grubuna dahil ettiğimiz yeni renkler ile kartelamız biraz daha kalın hale geldi. Cam dekor ve varak filmlerimizin de sunumunu yaptık. Ayrıca yaptığımız yeni yatırımları sunma fırsatı bulduk.

Ziyaretçilerin büyük bir bölümü fuarda yenilik arayışında oluyor. Sizin fuara özel sunduğunuz yenilikler oldu mu? Bu yeniliklere ziyaretçilerin ilgisi nasıldı?

Mesut Utku: Evet bu fuarda pek çok yenilik sunduk. Öncelikle Decover markası ile piyasaya sunduğumuz dekoratif kaplama folyoları fazlasıyla ilgi gördü. Bir yılı aşkın süredir yaptığımız Ar-Ge çalışmaları sonucunda ürüne dönüştürdüğümüz kaplama folyoları kategorisinde Türkiye’de bir ilk olma özelliğini taşıyor. Başlangıç olarak 56 farklı desene sahibiz. Üst düzey mimari yenileme projelerinde 10 yıla kadar garanti sunmaktayız. Özellikle Avrupa pazarını hedeflediğimiz decover ürünlerinin sertifikasyon süreçlerini de başlatmış bulunmaktayız. Termoform özelliğe sahip 200micron ortalama PVC kalınlığındaki filmlerde Hıgh-Tac yapıştırıcı ile yüksek performans hedeflenmektedir.

Ayrıca Türkiye’de üretim anlamında bir ilk olmayı alışkanlık haline getiren Remifol ilklerine bir yenisini daha eklemek üzere. Türkiye’de bir ilk olacak olan One Way Vision film üretimi yatırımını gerçekleştirmiş bulunmaktayız. Yıl sonuna kadar ürün testlerini de tamamlayıp seri üretime geçmeyi hedeflemekteyiz. Fuarda inanılmaz bir heyecan uyandırdığını söyleyebilirim.

Ayrıca ürün grubumuza dahil ettiğimiz high-tac tutkallı ürünlerinde tanıtımını yaptık.

Fuar ziyaretçisini değerlendirmek isterseniz yurt içi ve yurtdışı noktasında nasıl buldunuz? Yurtiçi ağırlıklı hangi bölgelerde ziyaretçi aldınız?

Mesut Utku: Yabancı misafir ziyaretleri fuarın ilk iki günü daha yoğunlukta idi. Bizleri de oldukça memnun eden görüşmeler gerçekleştirdik. Fuar sırasında yaptığımız anlaşmalar ile fuarın bitişindeki hafta iki ülkeye ihracat gerçekleştirdik. Yurtiçinden de özellikle standımızı ziyarete gelen pek çok misafirimiz oldu. Türkiye’nin hemen her bölgesinden bireysel ziyaretçiler oldu diyebilirim.

SIGN İstanbul Fuarı’nın sektör üzerindeki etkisi hakkında neler söylemek istersiniz? Fuarın sektör açısından öneminden bahseder misiniz?

Mesut Utku: SIGN İstanbul Fuarı sektör için olmazsa olmaz hale gelmiştir. Yaklaşan seçim sürecinde gerek malzeme tedariği, gerekse yeni makine ihtiyaçlarının karşılanması açısından son derece faydalı olmuştur. Tedarik zincirindeki devam eden zorluklar ve artan fiyatlar tüketicileri farklı arayışlara yöneltmektedir. Bu açıdan da fuarın varlığı tüketicilere pek çok seçenek ve alternatifi aynı anda sunmuştur.

Fuar vesilesiyle endüstriyel reklam sektörüne vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Mesut Utku: Her geçen gün Türkiye’nin büyüyen markası olarak bu ülkeye ve sektöre kattığımız yeniliklerden dolayı gururluyuz. Bu süreçte bizlere güvenen ve destek olan tüm iş ortaklarımıza teşekkür ederim.

Print Friendly, PDF & Email