Renklerin Kokuyla Dansı

Logo tasarımlarından dergi ilanlarına, stand uygulamalarından tüm kreatif çalışmalarına kadar 360 derece bir yenilenme göze çarpıyordu. Bu yıl ilk defa kreatif reklam ajansıyla çalışmaya başlayan firma, bu yenilenmeyi ‘Değişimi Hisset!’ sloganıyla lanse etti.

NAC Grup Digital, 28 Kasım-01 Aralık 2013 tarihleri arasında 15.kez düzenlenen Signİstanbul Uluslararası endüstriyel reklam ve dijital baskı teknolojileri fuarı 7. Holde meraklılarıyla buluştu. Bu yıl farklı ve yenilikçi yüzüyle ziyaretçilerini karşılayan firmanın değişimi görmeye değerdi. Logo tasarımlarından dergi ilanlarına, stand uygulamalarından tüm kreatif çalışmalarına kadar 360 derece bir yenilenme göze çarpıyordu. Bu yıl ilk defa kreatif reklam ajansıyla çalışmaya başlayan firma, bu yenilenmeyi ‘Değişimi Hisset!’ sloganıyla lanse etti.

NAC Grup Digital; Eurotech, Stetjet ve 4EX PVC ana markalarından oluşan uluslararası bir firma. Dünyaca ünlü markası Eurotech, büyük ebatta baskı yapabilen dijital baskı makineleri üretiyor. Firmanın diğer markaları gibi bu makineler de Türkiye’de üretiliyor. Eurotech’in Turbo UV isimli 5 metre eninde baskı alabilen dev makinesi, göz dolduran görkemli duruşu ve yüksek fiyatıyla sahiplerini buldu. NAC Grup Digital, fuarı yoğun ziyaretçi ve müşteri potansiyelinden oldukça memnun bitirdi. 4EX PVC, aynı isimli malzemeden üretilen ve reklam sektöründe çok fazla talep edilen bir ürün. Stetjet markası, bu makinelerde kullanılacak boyayı üretiyor. Kendi içinde başlayan bu değişimi dört gün boyunca tüm ziyaretçilerine hissettiren firma, fuarda yer aldığı 300 m2 standın sınırları içinde kalamayacak koku uygulamasıyla sektörde bir ilke daha imzasını attı.

Birçok firmaya, markaya ve tasarımcıya özel esans üreten uluslararası esans şirketi MG Gülçiçek ile başarılı bir projeye imza atıldı. Fuar süresince tüm standı saran büyüleyici kokular MG Gülçiçek parfümörleri tarafından tasarlandı. Boyaların içinde bulunan solvent isimli madde normal şartlarda kötü koku yayıyor. Ancak, yüksek hizmet kalitesinin ve müşteri memnuniyetinin bilinciyle bu durum NAC Grup müşterilerine yansıtılmadı. Fuar süresince ağır kokular altında hapsolan ziyaretçiler NAC Grup Digital standında rahat bir nefes aldı. Güçlü imajı ve geçirdiği değişim sonrası NAC Grup Digital 2014 yılında da başarıyı garantiliyor.

 

Print Friendly, PDF & Email