SDS’den Yine Türkiye’de Bir İlk: 2 Metre Eninde Alüminyum Kompozit Panel

SDS Reklam A.Ş. tarafından İngiltere’den ithal edilen 2 metre eninde alüminyum kompozit panelin her iki yüzü de kullanılabiliyor.

SDS, Sign İstanbul Fuarı’nda bu yıl Türkiye’de ilk kez “2 Metre” eninde Aluminyum Kompozit paneli sergileyecek. İngiltere’den ithal edilen her iki tarafı da kullanılan ve 2 metre en olarak üretilen bu kompozit panellerdeki ebat farkı geniş yüzeylerde hem ekonomik hem de estetik anlamda avantajlar sunmakta. Bu yeniliğin yanı sıra PLASTECH ve Snapper markası tarafından geliştirilen yeni ürün ve tasarımlar ziyaretçilerin beğenisine sunulacak. Konuyla ilgili olarak SDS Reklam A.Ş. Pazarlama iletişim Direktörü Can Yalçın sorularımızı yanıtladı.

Öncelikle okuyucularımıza firmanızın sunduğu çözümler hakkında bilgi vererek başlayabilir miyiz?

Can Yalçın: SDS olarak reklamcılık sektöründeki değişim ve gelişimleri takip ederek nitelikli, alternatifli ve daha ekonomik çözümler sunabilen bir tedarik firmasıdır, Türkiye geneline yayılmış 8 farklı mağazasında binlerce kalem ürün satışı yapmaktadır, bunların yanı sıra kendi üretimimiz olan SNAPPER displays markasının 2016 yılı için geliştirilen yeni ürünleri ve yeni tasarımları ile birlikte, PLASTECH markası ile üretiğimiz PVC foam ürünlerde ki yenilikler mevcuttur. İthal ürünlerimizdeki yeniliklerden biri ise, bu yıl Türkiye’de ilk kez “2 Metre” eninde Aluminyum Kompozit panel olacaktır. İngiltere’den ithal edilen her iki tarafı da kullanılan ve 2 metre en olarak üretilen bu kompozit panellerdeki ebat farkı geniş yüzeylerde hem ekonomik hem de estetik anlamda avantajlar sunmaktadır, ayrıca bu ürünün tanıtımını SIGN İstanbul Fuarı’nda gerçekleştireceğiz.

2015 yılının ilk 6 aylık dilimi tamamlandı. Bu dilim sektörümüz ve firmanız açısından nasıl geçti?

Can Yalçın: İlk 6 ay bilindiği gibi yüksek sezona tekamul ediyor, yılın ilk iki çeyreğindeki hedeflerimiz oldukça başarılı geçti, bununla bilikte bizim için bir anlamda yatırım süreci idi, PLASTECH pvc foam üretim hatlarımız da kapasiteyi 2 katına çıkartmakla ilgili çalışmalarımız tamamlandı. Yılın 2’nci yarısında mevcut hatlarımıza ilaveten 2 yeni hattın kurulumu ve deneme üretimi çalışmaları başlayacaktır.

Endüstriyel Reklam sektöründe rekabet her geçen gün artıyor. Firma olarak markanızı ve hizmetlerinizi ön plana çıkarmak için ne tür çalışmalar yapıyorunuz?

Can Yalçın: Rekabet konusu oldukça önem arzetmektedir, personel eğitimi ve servis hizmetlerimiz konusunda bir önceki yıla göre kendimiz ile yarış yapıyoruz diyebilirim, bu hizmetlerin ile birlikte rekabetteki en önemli konu fiyat+fayda eşitliğidir, yurt içindeki kendi üretimlerimizin büyük bir kısmı Avrupa ülkelerine ihrac edilmekte dolayısı ile üretim kalitemiz avrupa endüstri standartları niteliğindedir. İthal ettiğimiz ürünlerde ise, yurt dışı alımlarımız oldukça fazla, dolayısı ile alım yaptığımız yerlerde yaptırım gücümüz oldukça yüksek, ki buda nitelik fiyat+fayda dengesi için en önemli unsurdur. Ama bizi rakip firmalardan birkaç adım önde olmamızı sağlayan şey  firmamızın büyüklüğü veya kapasitesi değil, Müşterilerimiz tarafından SDS’nin misyonu olarak  bilinen Etik ve Adil ticaret anlayışımızdır.

Uzun yıllardır katılım gösterdiğiniz SIGN İstanbul Fuarı yaklaşıyor. Bu fuarda yine her zamanki gibi yerinizi aldınız. SIGN İstanbul Fuarı’ndan bu yılki beklentileriniz neler olacak?

Can Yalçın: Sign İstanbul Fuarı sektörün tüm Türkiye genelinde ki buluşma noktası halini almıştır, SDS olarak fuar da satış yapma endişesi taşımadan tüm türkiye genelindeki müşterilerimizle bir araya gelmek onların öneri, tavsiye , ve işbirliğimizle alakalı taleplerini dinlemek yine birlikte yeni iş ortaklıklarına imza atmak bizleri mutlu kılıyor, diğer yandan yeni çıkan veya yeni tasarlanan ürünlerimizin tanıtım ve lansmanlarını yapılacaktır elbette.

Bu yıl fuara yönelik ziyaretçiler için ne tür yenilikleriniz olacak?

Can Yalçın: 2 metre eninde Aluminyum kompozit panel ve SNAPPER Display’in 2016 yılı için hazırlanan yeni tasarımları veya yenilenmiş ürünleri sergilenecektir.

Uzun yıllardır katıldığınız SIGN İstanbul Fuarı size neler kazandırdı?

Can Yalçın: SIGN İstanbul Fuarı sektörün tüm Türkiye genelindeki buluşma noktasıdır. Tüm yıl boyunca her gün telefonda konuştuğumuz ama bir araya gelemediğimiz müşterilerimiz, misafirlerimiz, arkadaşlarımızın yanı sıra kendimizi en SDS olarak en doğru ifade edebildiğimiz noktadır. Bize devamlı müşterilerimizle biraraya gelebilmek ayrıca yeni müşterilerimizle tanışma ve kendimizi doğru ifade edebilmemizi sağlamaktadır.

SIGN İstanbul Fuarı’na katılımcıların ve ziyaretçilerin ilgisini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Can Yalçın: Sektörün ilk göz ağrısı ve vazgeçilmezi diye düşünüyorum. SİGN 2015 te ziyaretçi sayısı ve nitelikli ziyaretçi açısından başarılı geçeceğine inanıyorum.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Can Yalçın: Fuara katılacak sektörden tüm katılımcılara en iyi dileklerimizi iletiyor, başarılı bir fuar ve sezon geçirmelerini temenni ediyoruz.

 

 

Print Friendly, PDF & Email