Sektörün yerli üreticileri, dünya markalarıyla birlikte SIGN İstanbul’da

Sektördeki yerli oyuncuların, son dönemde özellikle pleksi, folyo, LED, lazer grubu, büyük kesim lazer makineleri, roll up ve kompozit gibi ürünleri kendileri üretmeye başladığını ifade eden Tarsus Türkiye Fuarlar Direktörü Seda Bozkurt, “SIGN İstanbul’a katılacak olan bu Türk girişimci markalarımız, yerli üretim yeniliklerini, dünya ile buluşturacak” dedi.

Tarsus Türkiye tarafından 24.’sü gerçekleştirilecek olan SIGN İstanbul, endüstriyel reklam ve dijital baskı dünyasının, uluslararası lider markalarıyla birlikte Türkiye’nin yerli üreticilerine de ev sahipliği yapacak.

Katılımcı ve ziyaretçilerde memnuniyet üst düzeyde

“Ortalama 1 milyar liralık iş bağlantısının gerçekleştiğini öngördüğümüz SIGN İstanbul 2022 sırasında yapılan anketlerin sonuçlarına göre, ziyaretçilerimiz de katılımcılarımız da fuardan oldukça memnun ayrıldı” diyen Tarsus Türkiye Genel Müdürü Zekeriya Aytemur, bu başarının üstüne koyarak yola devam ettiklerini belirtti ve 2023 buluşmasında, sektörün tüm paydaşlarını yine eşsiz bir fuarın beklediğini vurguladı.

Sektördeki yerli oyuncuların, son dönemde özellikle pleksi, folyo, LED, lazer grubu, büyük kesim lazer makineleri, roll up ve kompozit gibi ürünleri kendileri üretmeye başladığını ifade eden Tarsus Türkiye Fuarlar Direktörü Seda Bozkurt, “SIGN İstanbul’a katılacak olan bu Türk girişimci markalarımız, yerli üretim yeniliklerini, dünya ile buluşturacak” dedi.

Sergilenen ürün çeşitliliğiyle endüstriyel reklam ve dijital baskı dünyasının küresel ölçekteki en önemli ticaret buluşmalarından birisi olan SIGN İstanbul, 21-24 Eylül tarihlerinde gerçekleşecek. Tarsus Türkiye tarafından Tüyap Beylikdüzü’nde 24.’sü düzenlenecek fuarda; dijital baskı makineleri, tekstil baskı makineleri, transfer baskı ve serigrafi makineleri, lazer makineleri, CNC router ve frezeler, reklam & baskı malzemeleri, boyalar, LED sistemleri, endüstriyel reklam ürünleri, görsel iletişim ve sergileme ürünleri ile 3D baskı sistemleri ve çok daha fazlası bir arada sergilenecek.

SIGN İstanbul 2023, yerli markaların yeniliklerine de ev sahipliği yapacak

“Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı Endüstrisi’ne genellikle global markalar hakim. Bu firmaların neredeyse tamamı her yıl SIGN İstanbul’da yerini alıyor. Son dönemde, özellikle kur faktörünün de etkisiyle kimi ürün gruplarında yerli üretime yönelme başladı” diyen Bozkurt, yurt içi ve yurt dışından 24 bin ziyaretçinin, Türkiye’nin sektöre yerli üretim yapan markalarıyla SIGN İstanbul 2023’te buluşacağını açıkladı.

SIGN İstanbul 2023 hakkında detaylı bilgi almak ve fuarda katılımcı ya da ziyaretçi olarak bulunmak isteyenler, www.signistanbul.com adresini ziyaret edebilirler.

 

Print Friendly, PDF & Email