Set Reklam 2015 yılında ürün çeşitliliğini artıracak 

Ömür İltaş: “2015 yılının iç mekan ağırlıklı baskı makinelerine talep ve satışın artacağı bir yıl olacağını düşünüyorum”

Set Reklam Şirket Müdürü Ömür İltaş, Dijital Tabela Teknik Dergisi’nin 2015 yılında dijital baskının geleceği konulu sorularını yanıtladı.

Size göre 2015 yılı dijital baskı teknolojileri adına nasıl bir yıl olacak? Reklam, Tekstil ve diğer sektörlerle birlikte değerlendirmeniz nedir?

Ömür İltaş: 2015 yılının iç mekan ağırlıklı baskı makinelerine talep ve satışın artacağı bir yıl olacağını düşünüyorum. Firma olarak biz de 2015 yılı yatırımlarımızın büyük bir bölümünü Eco – solvent, laser, pleksi büküm vb. gibi makinelere ayırmış bulunuyoruz.

2014 yılında ağırlıklı olarak hangi model ve hangi ebatlı makineleriniz talep gördü?

Ömür İltaş: 2014 yılnda Laser, Yeni nesil eco-solvent makinelerimiz ve özel imalatımız olan pleksi büküm makinelerimiz oldukça talep gördü. Bunun yanında Türkiye distribütörü olduğumuz İspanyol Bermaq firmasından ithal edip müşterilerimizin kullanımına sunduğumuz pleksi parlatma makinelerinin de satışını ülkemizde başarıyla gerçekleştirdik. 

Her sektörde olduğu gibi içinde bulunduğumuz sektörde de ciddi bir rekabet yaşanıyor. Bu ortam içinde markanızı ve çözümlerinizi bir adım önde bulundurmak için ne tür çalışmalar yapıyorsunuz?

Ömür İltaş: Sektörde rekabet yaşandığı doğrudur. Fakat bu rekabetin kaliteyi düşürmeden, hem diğer satıcıları hem de son kullanıcı müşterileri mağdur etmeden eşit şartlarda yürütülen bir yarış olmasından yanayız. Bu kapsamda biz de firma olarak pazarda en ön saflarda yer almak için sürekli, yenilikçi bir yaklaşım ile kaliteyi düşürmeden alternatif makinelerin üretimi ve ithalatı için Ar-Ge çalışmalarını yürütmekteyiz.

Müşteri her zaman en kaliteli çözümü en uygun fiyatla temin etmek ister. Bu mümkün müdür?

Ömür İltaş: Üretim şartlarını ve ürün kalitesini düşürmeden kaliteli bir ürünü çok düşük maliyetlere üretmek mümkün değildir.

Firma olarak sosyal medyayı yeterli düzeyde kullanabiliyor musunuz? Müşteriye ulaşma noktasında en çok tercih ettiğiniz sosyal ağlar hangileridir?

Ömür İltaş: Firma olarak e-satış ve sanal ortamlarda müşteriye ulaşıp, anında cevap vermeye oldukça özen gösteriyoruz. Bunun yanı sıra müşterilerimize zaman zaman yaptığımız özel satış kampanyaları ile ilgili mail yolu bilgilendirmeye yapmakta ve facebook, tweeter gibi benzer sosyal ağların da aktif kullanımına devam etmekteyiz.

2015 yılı içinde hangi çözümlerinize yoğunlaşacaksınız? Bu noktada belirlediğiniz ürünler var mı?

Ömür İltaş: 2015 yılında da özel üretim birçok makine ile müşterilerimize alternatif çözümler sunmayı amaçlıyoruz. Bu makinelerin tanıtımlarını yapmaya set2da devam edeceğiz.

İleriye dönük sektörde daha güçlü bir marka olmak adına yurt içi veya yurt dışında ortaklık veya birleşme gibi bir düşünceniz var mı?

Ömür İltaş: Yurt içi ve yurt dışında ortaklık gibi bir düşüncemiz yok. Daha çok doğrudan satış ve bayilerimiz kanalı ile müşterilerimize ulaşmayı tercih ediyoruz. Yurt dışında bir çok yeni firma ile çözüm ortağı olma yolunda, farklı çalışmaları yürütmeye devam ediyoruz ve birçok yeni makine modeli ile ilgili anlaşma aşamasındayız.

2015 yılı içinde kısa, orta ve uzun vadede belirlediği planlar hakkında bilgi verir misiniz? Hedefiniz nedir?

Ömür İltaş: 2015 yılındaki hedefimiz her zamanki gibi alternatif makine modellerini müşterilerimizin beğenisine sunmaktır. Bu doğrultuda ürün çeşitliliğimizi bu yıl daha da arttıracağız.

Son olarak sektörümüze bir mesajınız var mı?

Ömür İltaş: 2015 yılının tüm sektör çalışanları için verimli ve yeni açılımların ve başarıların yaşandığı bir yıl olmasını temenni ederim. Öte yandan reklam sektörüne gösterdiği ilgi ve gayretten dolayı Dijital Teknik Dergisine teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.

Print Friendly, PDF & Email