Sign İstanbul’da Tanıtım Çalışmaları Hız Kesmiyor

Bu yıl 15’ncisi gerçekleştirilecek olan Sign İstanbul, yurt içi ve yurtdışındaki tanıtım çalışmalarını hız kesmeden sürdürüyor. 

15 yılın birikimi ile; Balkanlar, Türki Cumhuriyetlerin de içerisinde yer aldığı Bağımsız Devletler Topluluğu, Orta Doğu, Kuzey Afrika ve Avrupa’da 30.000 firmalık bir dataya ulaşan Sign İstanbul, sektördeki gelişimi yakalamak isteyenlerin tercihi olmaya devam ediyor.

Tüm bu coğrafyada her yıl düzenlenen en büyük fuar olan Sign İstanbul; trendleri takip etmek, alternatif çözümleri yakalamak, fiyat karşılaştırması yapabilmek ve son teknolojileri yerinde görmek isteyenler için global bir iletişim platformu oluşturuyor.

Sign İstanbul; katılımcı ve ziyaretçilerine sadece hareketli bir ticari ortam sunmakla kalmıyor, aynı zamanda katılımcı ve ziyaretçilerinin geniş bir iletişim platformunun içerisinde bulunabilmelerine de aracılık ediyor. Fuar, katılımcıları için fuar sonrasında da devam eden bir ağ (network) yaratıyor. internet, e-bültenler ve sosyal medya aracılığı ile sürekliliği sağlanan bu “ağ”; sektörde iş yapmak ve kazancını artırmak isteyen herkese önemli fırsatlar sunuyor. 

Bir Dünya Markası Olabilmek…

2011 yılından itibaren Londra Borsa’sına kayıtlı halka açık bir şirket olan Tarsus Grup bünyesine katılan İFO Fuarcılık, bu gelişme ile birlikte hem hizmet kalitesini yükseltme hem de uluslar arası bilinirliğini artırma yolunda yeni olanaklara kavuştu.

Yılda bir kez düzenlenen “Tarsus Grup İcra Kurulu Toplantısı”, bu yıl 13-14 Mayıs tarihlerinde İstanbul’da yapıldı. Toplantıya İFO Fuarcılık adına Yönetim Kurulu Başkanı Selahattin Durak ve Genel Müdür Yardımcısı Zekeriya Aytemur katıldılar.

2013 yılı İcra Kurulu toplantısının ana gündemi; tüm dünyada sahip olunan markaların güçlendirilmesi oldu. Türkiye, Endonezya, Fransa, Dubai, Çin ve Amerika Birleşik Devletleri’ndeki grup şirketlerinin yöneticileri yaptıkları sunumlarla deneyimlerini aktardılar. Grubun uluslararası bilinirliği en yüksek fuarı olan “LabelExpo” yöneticileri de; fuarın ilk günüden bugüne tarihsel gelişimini anlatarak, başarıyı getiren faktörleri grup yöneticileri ile paylaştılar. 2014 yılında İcra Kurulu toplantısı Fransa’da gerçekleştirilecek. 

Bölgedeki İnşaat Hareketliliği Yeni Pazarlar Açıyor

Türkiye’de her geçen gün bir yenisi açılan AVM’ler, çok katlı mağazalar ve ev-ofis-alışveriş konseptindeki yaşam alanları, bir taraftan reklam mecralarının artmasını sağlarken diğer yandan endüstriyel reklam üreticilerini daha yenilikçi ve seçici olmaya yönlendiriyor. Türkiye ile birlikte özellikle Irak, İran, Libya, Azerbaycan gibi yakın ülkelerde yapılan yeni inşaat yatırımları, Türk reklam üreticisi için alternatif pazarlar oluşturuyor. 28 Kasım’da ulusal ve uluslararası reklam sektörünü 15. kez bir araya getirecek olan Sign İstanbul Fuarı, bu yeni pazarlardan pay alabilmek için ihtiyaç duyulabilecek ürün, teknoloji ve uygulamaları bir arada sunuyor. 

15. Yılını Kutluyor

Endüstriyel reklam üreticileri için yeni pazar fırsatlarına açılan kapı niteliğindeki uluslararası buluşma, 28 Kasım – 1 Aralık 2013 tarihleri arasında İstanbul’da gerçekleşecek. Bu yıl 15.’si düzenlenen Sign İstanbul 2013, endüstriyel reklam sektörünün hem yurt içindeki büyümesini sürdürmesi, hem de global pazarlarda yaşanan yoğun rekabette ayakta kalabilmesi için gereken tüm yeni ürün, malzeme, uygulama ve teknolojilere ev sahipliği yapacak.  

Türkiye’de özellikle son 10 yıldan günümüze inşaat sektöründe artarak devam eden bir yoğunluk yaşanıyor. Büyük firmaların ürettikleri markalı konut projeleri nüfusu 5-10 binden az olmayan yeni yaşam merkezleri yaratıyor. İçerisinde yer alan devasa alışveriş merkezleri, çok katlı mağazalar ve residanslarla birer cazibe merkezi haline gelen ve adeta şehir içinde şehir halini alan bu yeni alanlar, aynı zamanda yeni reklam mecraları da yaratıyor. Üstelik bu durum sadece Türkiye için de geçerli değil, hem komşu ülkelerde hem de Orta Doğu, Balkanlar, Kuzey Afrika ve Orta Asya ülkelerinde de benzer biçimde inşaat yoğunluğu söz konusu. Tüm bu hareketlilik, endüstriyel reklam üreticileri için devasa bir pazar oluşturuyor. Ancak, sektörün global oyuncularına rağmen bu pazardaki pastadan pay alabilmek için yeni, farklı ve teknolojik olmak şart. İşte Sign İstanbul 2013 fuarı, özellikle yerli üreticilere; makine parkını yenileyebilecekleri, yeni ürünleri, malzemeleri ve uygulamaları yerinde görebilecekleri, sektördeki son teknolojileri detaylı inceleyebilecekleri, en önemlisi de işbirlikleri kurabilecekleri önemli bir fırsat sunuyor. 

Büyük Buluşma 28 Kasım – 01 Aralık 2013’te

Avrupa, Balkanlar, BDT Ülkeleri, Orta Doğu, Kuzey Afrika ve Yakın Asya’yı da içine alan bölgede her yıl düzenlenen fuarlar içerisinde en geniş alanda kurulan, neredeyse dünyada üretilen tüm makine markalarının sergilendiği Sign İstanbul, 28 Kasım – 1 Aralık tarihlerinde 30 ülkeden 430 firmanın teknoloji, ürün ve hizmetlerini, ziyaretçileri ile buluşturacak.

Print Friendly, PDF & Email