Şirin Reklam, SIGN İstanbul’da yerli ve yabancı ziyaretçilerle buluştu

Çok geniş bir ürün çeşitliliğine sahip olan Şirin Reklam, yerli ve yabancı ziyaretçilerin ilgi odağı oldu.

 

Şirin Reklam, 8-11 Eylül 2022 tarihleri arasında gerçekleştirilen SIGN İstanbul Fuarı’na katılarak ürünlerini sergiledi. Çok geniş bir ürün çeşitliliğine sahip olan Şirin Reklam, yerli ve yabancı ziyaretçilerin ilgi odağı oldu. Fuarın ardından Şirin Reklam Genel Müdürü İlhan Usta sorularımızı yanıtladı.

SIGN İstanbul Fuarı’na başarılı bir şekilde tamamlandı. Bu yılda standınızda misafirlerinizle bir araya gelme fırsatı buldunuz. SIGN İstanbul 2022 Fuarı’na ilişkin görüş ve düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz?

İlhan Usta: Çok yoğunluk olmamasına rağmen başarılı ve dönüşleri iyi olan bir fuar geçirdik. Yurt içi ve yurt dışı müşterilerimizle artı ve eksileri konuşarak yapılması gerekenlerle ilgili istişareler gerçekleştirdik. Bu anlamda başarılı bir fuar oldu.

SIGN İstanbul Fuarı’ndaki standınızı ziyaret eden misafirler, hangi teknoloji ve ürünlerinizi standınızda gördü?

İlhan Usta: Standımızda kendi ürettiğimiz tüm ürünleri görme şansları oldu. Bu fuarda “gel gel balon” ve son olarak parkurumuza eklediğimiz (greenguard boya) özellikli Platinium UV makinemizin baskı kalitesini gösterdik.

Ziyaretçilerin büyük bir bölümü fuarda yenilik arayışında oluyor. Sizin fuara özel sunduğunuz yenilikler oldu mu? Bu yeniliklere ziyaretçilerin ilgisi nasıldı?

İlhan Usta: Özellikle gelgel balon talebi ve ledbox kalitemizi birebir gördüklerinde fuar bitimi yoğunluk yaşadık ve yoğunluğumuz devam ediyor.

Fuar ziyaretçisini değerlendirmek isterseniz yurt içi ve yurtdışı noktasında nasıl buldunuz? Yurtiçi ağırlıklı hangi bölgelerde ziyaretçi aldınız?

İlhan Usta: Bu yıl biz üretici firma olarak yurt dışı firmalarla yoğun görüşmeler gerçekleştirdik. Konteyner bazında toplu siparişler aldık.

SIGN İstanbul Fuarı’nın sektör üzerindeki etkisi hakkında neler söylemek istersiniz? Fuarın sektör açısından öneminden bahseder misiniz?

İlhan Usta: 17 yıldır hiç ara vermeden bu fuarda yerini alan Şirin Reklam olarak standımızda yerli ve yabancı misafirlerimizle sohbet etmek ve fikir alışverişinde bulunmak amacıyla katılım gösteriyoruz. Müşterilerimizin taleplerini dinlemek her zaman önceliğimizdir. Bunun yanında her fuarda yeni müşterilerle tanışıyoruz. Bu da SIGN İstanbul Fuarı’nı başarısını göstermektedir.

Fuar vesilesiyle endüstriyel reklam sektörüne vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

İlhan Usta: Kaliteye önem veren firmalar her zaman başarılı olmaktadır. Bu sebeple kalite odaklı işler yapmak için kaliteli ürünlere yönelmek gerekir. Dijital Teknik Dergisi olarak bizleri ziyaret ettiğiniz ve görüşlerimizi sektörle paylaşma fırsatı verdiğiniz için teşekkür ediyorum.

Print Friendly, PDF & Email