Şirin Reklam, yerli ve yabancı ziyaretçilerle buluştu

İlhan Usta: “Şirin Reklam olarak, 15 bin metrekare kapalı, 5 bin metrekare açık alana sahip olan yeni binamızın tamamlanmasıyla birlikte birçok yeniliğe imza atmayı planlıyoruz”

 

Şirin Reklam, 21-24 Eylül 2023 tarihleri arasında düzenlenen SIGN İstanbul 2023 Fuarı’na katıldı. Fuarla ilgili olarak Şirin Reklam Genel Müdürü İlhan Usta, Dijital Teknik dergisinin sorularını yanıtladı.

 

SIGN İstanbul Fuarı’na başarılı bir şekilde tamamlandı. Bu yılda standınızda misafirlerinizle bir araya gelme fırsatı buldunuz. SIGN İstanbul 2023 Fuarı’na ilişkin görüş ve düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz?

İlhan Usta: SIGN İstanbul Fuarına 17 yıldır aralıksız katılmaktayız ve bu kadar süre ara vermeden katılan sayılı firmadan biriyiz. Artık bizim için fuar yeni müşteri kazanmaktan ziyade halihazırda var olan müşterilerimizde görüşmek hasret gidermek amacıyla katıldığımız bir alan durumuna dönüştü çünkü çok şükür Türkiye’de ve dünyada bizi tanımayan yok.

SIGN İstanbul Fuarı’ndaki standınızı ziyaret eden misafirler, hangi teknoloji ve ürünlerinizi standınızda gördü?

İlhan Usta: Şuan için var olan ürünlerimizle katıldık. Şu anda 15.000 metrekare kapalı, 5000 metrekare açık alana sahip olan yeni binamızın tamamlanmasıyla birlikte birçok yeniliğe imza atmayı planlıyoruz.

Ziyaretçilerin büyük bir bölümü fuarda yenilik arayışında oluyor. Sizin fuara özel sunduğunuz yenilikler oldu mu? Bu yeniliklere ziyaretçilerin ilgisi nasıldı?

İlhan Usta: Kendi içimizde bünyemize kattığımız yeni makineler, hali hazırda var olan makinelerin son teknoloji ile ve yenileriyle değiştirme planlarımız var. Yukarıda da söylediğim gibi çok fazla yenilikle 2024’te fuarda olacağız inşallah.

Fuar ziyaretçisini değerlendirmek isterseniz yurt içi ve yurtdışı noktasında nasıl buldunuz? Yurtiçi ağırlıklı hangi bölgelerde ziyaretçi aldınız?

İlhan Usta: Bu sene gözlemlediğim kadarıyla fuara katılım önceki yıllara göre biraz azdı. Şu an için sebebini bilmiyorum ama dediğim gibi artık gelenlerin %99’u Türk olsun yabancı olsun bizi tanıyor.

SIGN İstanbul Fuarı’nın sektör üzerindeki etkisi hakkında neler söylemek istersiniz? Fuarın sektör açısından öneminden bahseder misiniz?

İlhan Usta: Fuarın sektör üzerindeki etkisi her geçen yıl biraz daha azalmakta. Bunun sebebi de teknoloji gelişiyor, insanlar başka yoldan da müşterilere ulaşma imkanı buluyor. Ve ayrıca peş peşe ayrı şehirde iki fuar düzenleniyor olması da hem katılımcı açısından hem ziyaretçi açısından zorlukları açığa çıkarmaya başladı.

Son olarak fuar vesilesiyle endüstriyel reklam sektörüne vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

İlhan Usta: Seneye 20’nci yılımızı kutlayacağız. Sektörle ilgili çok fazla bir şey söylememe gerek yok. İşini güzel yapan firmaların saçının teli kadar işi var. Biz de müşterilerimizde birebir ilgileniyoruz, yenilikleri ve teknolojiyi takip ediyoruz. Kalitemizi asla düşürmüyoruz ve sürekli fazla mesai yapıyoruz. Çok şükür işimiz güzel. Herkese hayırlı işler diliyorum

Print Friendly, PDF & Email