Solvetex Fiyat ve Kalitede Optimum Noktayı Hedefliyor

Mehmet Efe: “Solvetex fiyat ve kalite açısından optimum noktayı hedefliyor. Yani Avrupa’dan ucuz, Çin’den kaliteli. Özellikle ihracata ağırlık veriyoruz. Hedefimiz 2014 sonunda ciromuzun %50’sini ihracattan elde etmek” 

Kristal Tekstil markası Solvetex, 25-29 Haziran tarihleri arasında düzenlenen FESPA Londra Fuarı’na katıldı. Kalite odaklı yeni çözümlerini sergileyen firma, fuardan memnun ayrıldı. Kristal Tekstil ortaklarından Mehmet Efe, fuarın ardından sorularımızı yanıtladı. 

SOLVETEX olarak FESPA 2013 Fuarı’na katılarak ülkemizi başarıyla temsil ettiniz. Fuar nasıl geçti? Beklentilerinizi karşıladı mı?

Mehmet Efe: Ziyaretçi sayısı düşük olmasına rağmen nitelikli profesyoneller geldi. Bizim açımızdan faydalı bir fuar oldu. 

Fuarda hangi çözümlerinizi sergilediniz? Fuar ziyaretçilerinin ilgisi nasıldı? Daha çok hangi ülkelerden talep geldi?

Mehmet Efe: İlginç bir şekilde çok farklı bölgelerden ve uzak ülkelerden ziyaretçiler vardı. Daha önce katıldığımız fuarlarda genellikle Avrupa, Ortadoğu ve Asya ülkelerinden ziyaretçiler gelirken bu fuarda daha global bir katılım vardı. Avustralya, Güney Afrika ve Latin Amerika ülkeleri benim dikkatimi çekti. 

Solvetex’i pazarda avantajlı kılan özellikler nelerdir? Yatırımcı neden Solvetex ürünlerini tercih etmeli?

Mehmet Efe: Solvetex fiyat ve kalite açısından optimum noktayı hedefliyor. Yani Avrupa’dan ucuz, Çin’den kaliteli. Biz bu kitleye hitap etmeye çalışıyoruz. 

Gelişen ve büyüyen pazara yönelik nasıl bir strateji izliyorsunuz? Hem yenilik hem de kalite konusunda çalışmalarınız var mı?

Mehmet Efe: Özellikle ihracata ağırlık veriyoruz. Hedefimiz 2014 sonunda ciromuzun %50’sini ihracattan elde etmek.  

Türkiye’deki endüstriyel reklam sektörünün gelişini nasıl değerlendiriyorsunuz? Önümüzdeki döneme ilişkin hedefleriniz ve projeleriniz hakkında bilgi verir misiniz?

Mehmet Efe: SOLVETEX olarak bir ivme yakaladık. Dünya pazarında da bu konuda henüz köşeler tutulmamış. Biz de bunu fırsata çevirip kendi konumuzda bir dünya markası olmayı hedefliyoruz. 

Sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Mehmet Efe: Herkese hayırlı ramazanlar dilerim.

Print Friendly, PDF & Email