Superwide fuardan memnun ayrıldı

11Hamid Kheirolahi: Genel olarak hem yurt içinden hem de yurt dışından ciddi sayıda potansiyel müşteriyle buluştuk. Superwide açısından verimli bir fuar oldu. Bu noktada fuardan memnun olduğumuzu söyleyebilirim.

Superwide, Fespa Avrasya Fuarı’ndan mennun ayrıldı. Fuarın ardından Superwide Genel Müdürü Hamid Kheirolahi sorularımızı yanıtladı.

FESPA Avrasya Fuarı’na katıldınız. Fuar nasıl geçti? Beklentilerinizi karşıladı mı? Hangi çözümlerinizi sergilediniz? Ziyaretçiler daha çok hangi ürünlerinize ilgi gösterdi?

Hamid Kheirolahi: İkinci kez düzenlenen Fespa Avrasya için bu kadar çok müşteri ve ziyaretçi beklentimiz yoktu. Henüz Eylül ayında bir fuardan çıkan sektörümüz için bu kadar ziyaretçinin gelmesini olumlu buldum. İlk günün ardından 3 gün boyunca yoğun bir ziyaretçi trafiği yaşadık. Bu fuarda yeni bir UV ve kesim plotterı sergiledik. 2 yıllık güzel ve yoğun bir çalışmanın ardından boyada çok iyi bir noktaya ulaştık. Bugün hem kalite hem de fiyat denkleminde çok başarılı bir çözüm olmayı başardık.

Fuara gelen ziyaretçi yeterli miydi? Bununla birlikte yurt içi ve yurt dışından gelen ziyaretçi profilini nasıl buldunuz?

Genel olarak hem yurt içinden hem de yurt dışından ciddi sayıda potansiyel müşteriyle buluştuk. Kuzey Afrika, Tunus, Azerbaycan, Bosna Hersek, Lübnan, Libya gibi çok farklı ülkelerden ziyaretçiler standımıza geldi. Superwide açısından verimli bir fuar oldu. Bu noktada fuardan memnun olduğumuzu söyleyebilirim.

2014 yılını tamamlıyoruz. Firmanız açısından nasıl bir 2014 yılı geçti? Belirlediğiniz hedeflere ulaştınız mı?

Yurt dışı pazar kadar yurt içi pazara da önem vermekteyiz. Türkiye pazarına iki yeni model sunacağız. Bu çözümleri 2015 yılının başında sergileyeceğiz. Bu çözümlerden biri UV bir diğeri de tekstil dijital baskı olacak. 2015 yılı Superwide açısından çok daha güzel geçecek. Bunun için ürün portföyümüzü çeşitlendiriyoruz. Daha yeni müşteri gruplarına hitap eden çözümlerimiz olacak. Böylece pazarda daha iyi noktalara geleceğimize inanıyoruz.

Son olarak sektörümüze bir mesajınız var mı?

Piyasada her zaman ucuz makine, boya ve ürün vardır. Bununla birlikte bunun pahalı versiyonları da bulunmaktadır. Bu noktada müşteri yaptığı seçime göre kendi hedefini belirlemektedir. Makineyi tanımak önemlidir. Makine yatırımında makinelerini çok iyi tanıyan firmalara yatırım yapılmalıdır. Makineyle birlikte teknolojik bilgiyi de elde etmek gerekir. Ne kadar çok bilgi elde edilirse, makine o kadar performanslı bir şekilde çalışır. Türkiye’deki piyasa şartları çok hızlı bir şekilde büyüme gösteriyor. 2015 yılında çok daha fazla rekabet olacak. Tüm sektör bu noktada çok iyi bir şekilde çalışıyor. Bu durum kullanıcılar için çok büyük bir avantaj. Bunun değerlendirmelerini tavsiye ederim.

Print Friendly, PDF & Email