Süstaş Efetek markasıyla katıldı

Süstaş, Efetek markasıyla katıldığı Fespa Eurasia Fuarı’nda yurt içi yurt dışı ziyaretçilerden yoğun talep gördü.

 

Süstaş Süsler A.Ş., Efetek markasıyla Fespa Eurasia Fuarı’na katıldı. Fuarla ilgili olarak Süstaş’tan Mert Ünveren sorularımızı yanıtladı.

FESPA Eurasia Fuarı’na katıldınız. Fuara ait izlenimleriniz nelerdir? Geçtiğimiz yıla göre bu yılki fuarı nasıl buldunuz?

Efetek makine olarak biz ilk defa katıldık. Ancak çok verimli bir fuar geçirdik. İlk fuarımızda yurt dışına kadar taştık. İlk makinamızı Azerbeycan’a sattık.

Fuarda hangi çözümlerinizi sergilediniz? Temsilciliğini yürüttüğünüz firma ve markalar hakkında bilgi verir misiniz?

Çin’in önemli bir CNC ve lazer makinalarının Türkiye distrübitörüyüz. Bu yıl fuara 500 watt fiber lazermizi getirdik. Son derece hızlı ve ayrıntılı kesimiyle sanıyorum fuarın yıldızı oldu. Her ne kadar fiber lazerimiz başrol oynasa da daha küçük wattlı lazerler, markalama lazerleri, CNC router ve eco solvent baskı makinamızı misafirlerimize sunduk.

Ziyaretçiler daha çok hangi ürünlerinizle ilgilendi? Bu ilgiyi neye bağlıyorsunuz?

Neredeyse tüm ürünlerle ilgilenildi. Her ihtiyaca yönelik makinamız var portföyümüzde ve hepsi ilgilileri ile buluştu.

Ağırlıklı olarak Türkiye’nin hangi illerden ziyaretçi ağırladınız? Bununla birlikte yabancı ziyaretçi ilgisi yeterli miydi?

Gelen kartvizitleri kontrol ettiğimizde İstanbul ve Ankara yoğunluğu olduğunu görüyorum. Sonrasında İzmir, Bursa, Konya, Kayseri, Gaziantep illerinin yoğunluğunu görüyorum.

2015 yılını tamamladık. Endüstriyel reklam sektörü açısından nasıl bir yıl geride kaldı? Firma olarak beklentilerinize ulaştınız mı?

Bu yıl tüm sektörler için problemliydi. Ancak 2016’yı çok iyi görüyorum. Biz 2015 yılı için belirlediğimiz stratejimiz gereği hedeflerimize ulaştık.

2016 yılı planlarınıza ilişkin bir değişim ve yeni hedef belirlediniz mi?

2016 yılında makine satışlarımızda %100’lük bir büyüme planladık. Malzeme satışı ile de ilgili %30’luk bir artış planlıyoruz.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Sektör oyuncularının tamamı 2016’daki büyüme fırsatlarını iyi kullanılmalı. Sonrasındaki yıllarda buna ihtiyaç duyacağız.

Print Friendly, PDF & Email