Taç Reklam 2013 Yılında Büyük Sürprizler Yapacak

Bu yılki Sign İstanbul Fuarı, Taç Reklam açısından geçmiş yıllara göre çok daha verimli geçti. 

Sektörün önde gelen tedarikçileri arasında yer alan Taç Reklam, geniş ürün yelpazesiyle Sign İstanbul Fuarı’na katıldı. Bu yılki fuar Taç Reklam açısından geçmiş yıllara göre oldukça verimli geçti. Taç Reklam’dan Oğuz Demir, Sign İstanbul Fuarı ve önümüzdeki döneme ilişkin sorularımızı yanıtladı. 

Sign İstanbul Fuarı nasıl geçti? Fuar beklentilerinizi karşıladı mı?

Oğuz Demir: Bu yıl Taç Reklam olarak Sign İstanbul Fuarı’na üçüncü defa katılım gösterdik. Taç Reklam her yıl olduğu bu yıl da yeni çözümleriyle beğeni toplamıştır. Beklentilerimizi karşıladı. 2013 yılına daha da umutlu girdik. Fuarda 2012 yılının sonunda kurduğumuz dekota imalatı ile ilgili yeniliklerimiz oldu. Beklentilerimizin üzerinde bir fuar oldu. 

Türkiye’deki dekota üreticilerinden biri Taç Reklam oldu. Üretim süreci ve diğer faaliyet alanlarınıza olan etkisi hakkında neler söylemek istersiniz?

Dekota üretimi diğer faaliyet alanlarımızı değiştirmek anlamına gelmeyecek. Yine ithalat ve yeni ürün arayışlarımız sürecek. Ürün gamımızı sürekli genişletiyoruz. Bu noktada üretime bir noktadan başlamak gerekiyordu. Bu noktada dekota ile başlamayı uygun gördük. Şu andaki satış hacminde son derece memnunuz. Üretim konusundaki güvenimizi artırdı. İlerleyen dönemlerde dekotadaki imalat tecrübemizi artırarak, farklı konularda üretimlerle sektörde güzel sürprizler yapmayı planlıyoruz. 

2012 yılı nasıl geçti?

2012 yılı Taç Reklam olarak oldukça güzel geçti. Her yıl başında gelecek sene kötü geçecek şeklinde bir görüş ortaya atılır. 2012 yılında da böyle söylentiler oldu. Şirketimizi için 2012 yılı oldukça güzel geçti. Yatırımlarımızı ve yeni ürün geliştirme konusunda çalışmalar içinde bulunduk. Ürün çeşitliliğini ve stoklarımızı artırdık. Pazardaki rekabet gücümüzü artırdık. Dolayısıyla 2012 yılında beklediğimiz büyüme oranlarını yakaladık. Mevcut kadromuzu genişlettik. 2013 yılında daha güzel projeler içinde yer alacağız.

Önümüzdeki yıl Sign İstanbul Fuarı’nda yer almayı düşünüyor musunuz?

Fuarların önemine inanıyoruz. Önümüzdeki yıl sektörümüzle ilgili fuarlara katılmayı planlıyoruz. 

Sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

2013 yılında bütün sektör firmalarının hesaplarını doğru yapmalarını öneriyorum. 2012 yılında bu sebeple istenilen karlılık oranlarına ulaşılamadı. Rekabet güzeldir, ancak bunun için fiyatları aşağıya çekmenin hiçbir gereği yok. Aslında fiyatları aşağıya çeken firmalar, kendilerini de tehlike içine atmaktadır. 2013 yılında sektördeki tüm meslektaşlarımıza başarılar diliyorum.

Print Friendly, PDF & Email