Texhome Tekstil, Gamena markasıyla gücüne güç kattı

Uzun yıllardır sektörün içinde olan Metin Dalkılınç tarafından kurulan Texhome Tekstil, Gamena gergi tavan tesisini satın alarak bünyesine kattı. Bu satınalma süreci ve detaylarını öğrenmek için Texhome Tekstil’den Metin Dalkılınç’ı ziyaret ettik.

Metin Bey, öncelikle Texhome Tekstil firmasını tanıtır mısınız? Ne zaman hangi amaçlarla kuruldu? Bununla birlikte Gamena markasının satın alma süreci hakkında bilgi verir misiniz?

Metin Dalkılınç: Uzun yıllar Soletex firmasının Türkiye satış müdürlüğü görevinde bulundum. Buradan ayrıldıktan sonra Texhome Textile firmasını kurma kararı aldık. Texhome Tekstil, yurt dışına ev tekstil grubuna yönelik dijital baskılı ürünlerin satışını yapmak amacıyla kuruldu. Pandemi ile birlikte işlerimizde belirgin bir yavaşlama oldu. Bu yavaşlamadan dolayı bazı arayışlarımız oldu. Bunun neticesinde gergi tavan ve duvar kumaşı üreticisi Gamena markasını satın aldık. Buradaki tesisimizde Handtop 320 UV Dijital Baskı Makinesi bulunmaktadır. Gamena gergi tavan ve duvar kumaşı baskılarında oldukça tanınan ve bilinen bir markadır. Texhome Tekstil olarak bu markayı ekibi ile birlikte bünyemize kattık. Marka tescil işlemlerini de gerçekleştirdiğimiz Gamena, Texhome Tekstil çatısı altında başarılı çalışmalarına devam etmektedir. Bunun yanında TexWall markamızla da Türkiye’de ilk defa fon desenli renkli duvar kumaşları üretimi gerçekleştirdik. Bu ürün alev yürümez, antibakteriyel ve su geçirmez özelliklere sahiptir. TexWall, 310 cm ebadı ile özel projelerde avantaj sağlayacağı için tercih edilecektir. Yüzde 100 tekstil kumaşıdır. İlk olarak 5 farklı renk ile bu ürünü piyasaya sunduk. Türkiye’de ilk olan bir ürünü ortaya çıkarmanın gururunu yaşıyoruz.

Müşteri portföyünüz nerelerden oluşmaktadır?

Metin Dalkılınç: Gamena gergi tavan grubundaki müşteri kitlemiz, gergi tavan sektöründe faaliyet gösteren dekorasyon, mimarlık ofisleri, inşaat firmaları ana kitlemizi oluşturmaktadır. TexWall renkli duvar kumaşlarındaki pazarımızı da oteller, okullar, hastaneler, iş merkezleri oluşturuyor.

Ortaya çıkardığınız işler, ekibinizin de güçlü olması gerektiriyor. Bu anlamda nasıl bir ekibe sahipsiniz?

Metin Dalkılınç: İş dünyası olarak makine ve ürüne yatırım yaparken, insana yatırım yapmakta eksik kaldığımızı düşünüyoruz. Texhome Tekstil olarak insan odaklı bir hizmet anlayışı ile çalışmaktayız. Çalışanların öncelikli memnuniyetini hedeflemekteyiz. İşini seven ve sahip çıkan arkadaşlarla çalışıyoruz. Tüm Türkiye genelini kapsayan bir hizmet ağına sahibiz.

Texhome Tekstil olarak bundan sonrası için hedefleriniz nelerdir?

Metin Dalkılınç: Öncelikli hedeflerimiz arasında yer alan ve pandemi döneminde aksayan ihracat potansiyelimizi hızlı bir şekilde eski gücüne kavuşturmak olacak. Gamena gergi tavan sektörüne hizmet vermeye aynı şekilde devam edecek. Buna ilave olarak Handtop Hibrid UV makinemizle, farklı sektörlere de hizmet vermeyi planlıyoruz. Makinemiz hem kumaşa hem de sert zeminlere baskı yapabilmektedir. Plakadan plakaya baskı özelliği olduğu için dekotaya ve plexiye baskı yapabilmektedir. Suni deri baskısı ile ayakkabı & çanta sektörüne hizmet vermeyi planlıyoruz. Bu anlamda Ulusal marka firmalara baskı hizmetimiz başlamış bulunmaktadır. Ayrıca stor perde baskısı da yapmaktayız ve bu alanda da ciddi ilerleme kaydedeceğimize inanıyoruz. Makinemiz dijital baskı sektörünün çok farklı alanlarına hizmet verdiği için geniş bir müşteri ağına hitap edebilmekteyiz. Bu anlamda makinenin farklı materyallere basabilme özelliğinden yararlanarak pazarımızı genişletmeyi planlıyoruz. İlerleyen dönemde yatırımlarımız ve yeniliklerimiz devam edecek.

Kısa bir zaman sonra SIGN İstanbul Fuarı kapılarını açacak. Fuarla ilgili düşünceleriniz nelerdir?

Metin Dalkılınç: Uzun zamandır pandemi nedeniyle birçok yatırım ertelendi. Müşteriler yeni ürüne ulaşma ve deneyimleme noktasında sıkıntı yaşadı. SIGN İstanbul bu sebeple bu yıl daha hareketli ve yoğun geçmesini beklemekteyiz. Bu değişimleri yakalamak isteyenlerin mutlaka fuarda olacaklarını düşünüyoruz. Gelir seviyesinin artması kişisel tüketimi artırmaktadır. Kişisel ürün ise dijital baskı sektöründen geçmektedir. Günümüzde artık birçok ürün kişiselleşmeye başladı. Dijital baskılar bugün evlerin birçok noktasına girdi. Bu kişisel ürünleri de sağlamanın yegane kaynağı dijital baskı teknolojileridir. Dijital dünya çok hızlı bir büyüme ve değişim gösteriyor. Bu büyüme bize pozitif yönde etki gösterecektir. Bu yeniliklerinde sergileneceği en güzel yer fuarlardır. Bu vesile ile ülkemize ve sektörümüze sağlık, huzur ve bol kazançlar dileriz.

Print Friendly, PDF & Email