Uluslararası Fırsatlar Fuarı Sign İstanbul Yeni Tarihinde Yeni Salonlarında!

2014’e yeniliklerle giren Sign İstanbul; katılımcılarına ve ziyaretçilerine en fazla faydayı sağlamak amacıyla, hem fuarın tarihinde hem de düzenlenen salonlarda değişikliğe gitti. 

İFO Fuarcılık tarafından 16.kez düzenlenen Uluslararası Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı Teknolojileri Fuarı Sign İstanbul 2014, 11-14 Eylül tarihlerinde TÜYAP’ın yeni salonları Hall 12 ve 14’te kapılarını açmaya hazırlanıyor. Bu sene 25 bin m2 alanda 22.500 profesyonel ziyaretçi ağırlamayı hedefleyen Sign İstanbul, tarih değişikliği ile bir taraftan katılımcılarına bölge ve dünya lansmanlarını bu fuarda yapabilme fırsatı sunarken, diğer yandan sektörde işlerin yoğunlaştığı dönemin hemen öncesinde onlara daha fazla iş fırsatı oluşturabilmeyi hedefliyor. 

Düzenlendiği ilk yıldan itibaren daima uluslararası ölçekte büyük bir ticari etkinlik olmayı hedefleyen Sign İstanbul, bugün gelinen noktada alanında Avrupa dahil bölgesinin her yıl düzenlenen en büyük fuarı olarak kabul ediliyor. Sektöründe küresel bir güç halini alan fuar; bu sayede organizasyon tarihlerini uluslararası arenadaki diğer fuarlara göre değil, katılımcı ve ziyaretçilerine sağlayacağı maksimum fayda doğrultusunda belirleme fırsatı yakaladı. Sign İstanbul’u 16. kez düzenleyecek olan İFO Fuarcılık yönetimi, yaptığı değerlendirme ve katılımcılarından aldığı geri bildirimler doğrultusunda 2014 fuarını Eylül ortasına taşıdı. 

Fuarın Yeni Tarihi,  Katılımcılar İçin Pek Çok Avantajı Bir Arada Sunuyor

Yapılan değişiklikle bu sene 11-14 Eylül tarihlerinde düzenlenecek olan Sign İstanbul’un yeni tarihi, katılımcılarına yeni lansmanlarını canlı bir ticaret ortamında yapma fırsatı sunuyor. Ayrıca fuarın Eylül’de organize edilmesi; hem sektörün yıl içerisinde pik yaptığı iki sezondan biri olan Ekim-Kasım döneminin öncesine denk gelmesi, hem de ağır kış koşullarından ve Noel tatilinden uzak bir tarih olması avantajlarıyla katılımcıları ve ziyaretçileri için daha fazla fırsat oluşturacak. 

TÜYAP’ın Yeni Salonlarında Ağırlayacak

Sign İstanbul, bu yıl fuarın düzenlendiği salonları da değiştirdi. Son yıllarda ivmelenen büyüme grafiği ile birlikte mevcut alanların dar gelmeye başlaması ve eklenen salonların önceki salonlara göre konumları gibi nedenlerle İFO yönetimi Sign İstanbul’u bu yıl Tüyap’ın en yeni ve modern salonları olan Hall 12 ve 14’de düzenleme kararı aldı. Yapılan bu değişiklikle, Sign İstanbul, sağlıklı biçimde büyümesini sürdürme olanağına da kavuşuyor. İFO Fuarcılık, 2017 yılında ikiz alt salonlar Hall 11 ve 13 ile birlikte Sign İstanbul’u bürüt 50.000 m2’lik bir fuar haline getirmeyi hedefliyor.

3 Kıta, 1 Fuar

Geride kalan 15 yılın ardından endüstriyel reklam ve dijital baskı sektörleri için 3 kıtadaki ticaret yollarının kesiştiği bir merkez halini alan Sign İstanbul’u; Asya-Pasifik Ülkeleri ve Amerika kıtası dahil 74 ülkeden binlerce profesyonel ziyaret ediyor. Fuarın yakaladığı uluslararası başarıda, Türkiye’nin her şehirden gelen yoğun ziyaretçi trafiği ile yurt içindeki sektör hakimiyetinin de büyük payı var. Yurtdışı ziyaretçilerin büyük bölümü; 500 yılı aşkın ekonomik, sosyal ve politik ilişkilerin etkili olduğu; Balkanlar, BDT (Türki Cumhuriyetler), Orta-Doğu ve Kuzey Afrika ülkelerinden geliyor.

Bir taraftan küresel firmaların bölgedeki ticaret ve lojistik merkezlerini İstanbul’a taşıma eğilimleri, diğer yandan Türkiye’nin başta dijital baskı olmak üzere endüstriyel reklamda üretim üssüne dönüşmesi; Sign İstanbul’un uluslararası ölçekteki öneminin gelecek yıllarda da artırmaya devam edeceğini gösteriyor.

Sign İstanbul 2014, Geçen Yıla Göre %10 Büyüme Hedefliyor

2013’te 15. yılını kutlayan SIGN İstanbul, aralarında ABD, Çin, Japonya, Almanya, İngiltere, Fransa, G.Kore, sign2İtalya, Belçika, Hollanda, İspanya ve Avustralya’nın da olduğu 28 ülkeden 370 firmaya ev sahipliği yapmış, dört gün boyunca yurt içi ve yurt dışından toplam 20.820 profesyonel ziyaretçiyi ağırlamıştı. 2013’te endüstriyel reklam üreticileri ve dijital baskı merkezlerinin kullandığı; her biri farklı özelliklere sahip, toplam değeri 200 milyon TL’yi aşan 332 adet makinenin aynı anda sergilendiği Sign İstanbul, bu sene 2013’e oranla katılımcı firma ve ziyaretçi sayıları ile m2 bazında en az %10 büyümeyi hedefliyor.

İFO Fuarcılık tarafından 11-14 Eylül 2014 tarihlerinde 16.’sı gerçekleştirilecek Sign İstanbul hakkında daha detaylı bilgi ve katılım için fuarın resmi web sitesi www.signistanbul.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

 

Print Friendly, PDF & Email