Unifol Başarılı Bir Fuar Geçirdi

Yeni çözümlerini Sign İstanbul Fuarı’nda ziyaretçilerin beğenisine sunan Unifol, fuarda önemli iş bağlantıları gerçekleştirdi.

Bes Reklam, Unifol markasıyla Sign İstanbul Fuarı’na katıldı. Fuar süresince yoğun ilgi gören Unifol standında, markanın yeni ürünleri sergilendi. Özellikle yurt dışından gelen ziyaretçilerin ilgi odağı olan Unifol standında, çok sayıda iş bağlantısı kuruldu. Fuarın ardından Bes Reklam Unifol ortaklarından Birol Çakır, fuara ilişkin sorularımızı yanıtladı.

Sign İstanbul 2012 Fuarı şirketiniz açısından nasıl geçti? Fuar öncesindeki beklentilerinizi karşıladı mı?
Beklentilerin üzerinde bir fuar oldu. Güzel ve olumlu tepkilerle karşılaştık. Başta markamız olmak üzere standımız içinde övgüler almak bizleri mutlu etti. Özellikle yurt dışı katılımcılarımız çok oldu. Hemen hemen tüm müşterilerimizle görüşme imkanı bulduk.

Fuarda hangi yeniliklerinizi ve ürünlerinizi sergilediniz? Sergilediğiniz çözümler ziyaretçilerden ilgi gördü mü?
Yatırımı devam eden ürünlerimizin ve düşüncelerimizi paylaştığımız Sign Fuarı’nda, pazar araştırmaları ve birebir görüşmeleri yapıldı. Yapılan ziyaretler ve bu görüşmeler hem bizim açımızdan hem de müşterilerimiz açısından olumlu geçtiğine inanıyoruz.

Fuarın gelişimini nasıl değerlendiriyorsunuz? Bununla birlikte sektörün geleceğine yönelik düşünceleriniz nelerdir?
Sign Fuarı’nın her geçen sene yükselen bir ivme ile daha iyiye gittiğini biz ve bizim sektörümüzde ki herkesin farkında olduğuna inanıyoruz. Önümüzdeki sene Sign İstanbul Fuarı’nın yanı sıra Fespa’nın bir fuar organizasyonu olacak. Bu gelişme de 2013 yılında sektöre oldukça hareketlilik getirecektir.

Önümüzdeki yılda fuara katılmayı düşünüyor musunuz?
Evet. Daha önceki yıllarda olduğu için bundan sonra da katılımlarımız devam edecektir.

Print Friendly, PDF & Email