Unifol dünyanın her yerinde…

Duabi’den Çin’e, İngiltere’den Almanya’ya dünyanın farklı uçlarındaki fuarlara katılan Unifol gösterdiği bu yüksek performansın karşılığını alıyor.

Unifol markası dünyanın farklı noktalarında satış ve pazarlama faaliyetlerine devam ediyor. Bu doğrultuda son olarak FESPA Köln Fuarı’na katıldı. Dijital Tabela Teknik Dergisi olarak Unifol standını ziyaret ettik. Bu noktada bazı izlenimlerimiz oldu. Bunları sizlerle paylaşmak isteriz. Türkiye’deki üreticilerin sadece Türkiye pazarı ile yetinmeyip yurt dışına ürün sunması bizleri gerçekten gururlandırmaktadır. Sektörümüzün öncü firmalarından Unifol’ü de dünya pazarında uluslar arası markalarla rekabet ettiğini görmek bizleri gerçekten gururlandırdı.

Dubai, Çin, İngiltere ve Almanya…

Geçtiğimiz aylarda sırasıyla Dubai, Çin, İngiltere fuarlarına katılan Unifol, son olarak Almanya Fespa Fuarı’na katılarak ülkemizi başarıyla temsil etti. Fespa Almanya Fuarı birkaç açıdan önem taşıyor. Endüstriyel reklam pazarının dünya çapında en çok tanınan organizasyonu olan Fespa, Avrupa’daki yatırımcıların buluşma noktası olmakta. Bu fuarda Unifol’ün olması hem istikrar hem de marka bilinirliği açısından önemliydi. Unifol standına yaptığımız ziyaretlerde dünyanın birçok farklı ülkesinden ziyaretçiye rastladık. Özellikle Unifol’ün yurt dışı pazarına yönelik yoğunlaştığı yeni cast folyo serisinin tanıtımlarını gerçekleştirdi. Bu seride çeşitli renk grupları var. Burada bir ayrıntı daha vermek isteriz.

Çin firmalarına folyo satışları başladı

Fespa Köln Fuarı’nda Unifol standını ziyaret eden iki Çin firmasına Unicast satışları gerçekleştirildi. Bu Unifol’ün artık gerçekten uluslar arası bir firma olduğunun göstergesidir. Yatırımcılar bir markayı sadece bir fuarda görerek karar vermez. Sürekli gördüğü firmalara yatırım yaparlar. Çünkü bu iş devamlılık, süreklilik ve takip gerektirir. Unifol yer aldığı tüm fuarlarda bu bilinci benimsemektedir. Yani bir önceki fuarda ziyaret edip ürünler hakkında bilgi alan yatırımcılar bir sonraki fuarda yatırıma karar verdiler. Böylece Unifol, Çin, Hong Kong, Singapur gibi yeni pazarlara ulaşma fırsatı buldu. Yaklaşık 40 ülkeye ihracat yapan Unifol, bu sayıyı belirlediği program dahilinde hızlı bir şekilde artırmaktadır.

Unifol’ün başarısının sırrı…

Unifol’ün en büyük ayrıcalığı birçok farklı ürünü tek çatı altında üreten nadir firmalardan biri olmasıdır. Unifol bu yapıya ulaşmak için bugüne kadar çok unifollciddi makine yatırımlarında bulundu. Bu yatırımların bundan sonra da devam edeceğini düşünüyoruz. Çünkü Unifol artık bir dünya markası olma yoluna girdi. Bundan sonra uluslararası pazarda hem ürün geliştirme hem de yeni ürün buluşlarına yönelik ciddi sorumluluklar üstlendi.

Yenilikçi çözümler sunuyor

Unifol sürekli kendini geliştiren bir marka olarak endüstriyel reklam sektörünün parlayan bir yıldızı konumundadır. Yenilikçi ürünlerle adından söz ettiren bir marka olma yolunda ilerliyor. Bunun bir örneğini de renk değiştiren folyo ile başladı.  Araca uygulanan folyo bir taraftan bakıldığında farklı bir renk diğer taraftan bakıldığında farklı bir renk görünmektedir. Bu tarz teknolojiye üretmek için ciddi bir bilgi birikimi ve tecrübeye ihtiyaç var. Unifol’ün bunu başardığını görmek gerçekten sektörümüz adına güzel bir gelişmedir.

Print Friendly, PDF & Email