Unifol – Fedrigoni, 2024 yılında yeniliklere öncülük edecek

Alper Erkal: “Unifol – Fedrigoni olarak 2024 yılı için ürün portföyümüzde yeniliklerin olacağını ve sektörde yeniliklerin öncüsü olmayı sürdüreceğiz”

Fedrigoni firmasının Unifol’u alması ile birlikte oluşan sinerji ile verilen hedeflere ulaşılması ile birlikte büyüme noktasında hızla ilerlemeye devam ediyor. Unifol-Fedrigoni, 26-29 Kasım tarihleri arasında düzenlenen Fespa Eurasia Fuarı’na katıldı. Fuarla ilgili olarak Alper Erkal, sorularımızı yanıtladı.

Fespa Eurasia 2023 Fuarı’na katılarak ürünlerinizi sergilediniz. Fuara hangi beklentilerle katıldınız? Sonuçları itibariyle beklentilerinizi karşılayan bir fuar oldu mu?

Alper Erkal: Fuara Araç Kaplama ürünlerimizi tanıtmak ve uygulama teknikleri ile ilgili olarak fuar ziyaretçilerine tanıtma imkanını bulduk. Fuarın bizim açımızdan olumlu ve yararlı geçtiğini paylaşmak isterim.

Fuarda süresince hangi ürünlerinizi ziyaretçilerle buluşturdunuz? Ağırlıklı olarak ziyaretçilerin ilgisini çeken ürünler hangileri oldu?

Alper Erkal: Cast üretim hattı olan dünyada sayılı firmalardan biri olan Unifol – Fedrigoni olarak her zaman yeniliklerin öncüsü olan firmamız fuarda ziyaretçilere kolay uygulama imkanı olan dijital baskı ürünü ziyaretçiler tarafından yoğun ilgi aldı.

Yerli ve yabancı ziyaretçi noktasında fuarı nasıl buldunuz? Hangi bölgelerden ziyaretçiler standınıza geldi?

Alper Erkal: Yurt içinden Marmara ve Ege bölgesinden ziyaretlerin fuarı ziyaret ettiğini yurt dışından ise Balkan ve ülkelinin ağırlık olduğunu gördük.

2023 yılının tamamlanmasına sayılı günler kaldı. Bu noktada 2023 yılı firmanız açısından nasıl geçti? Hedeflediğiniz satış ve büyüme rakamlarına ulaştınız mı?

Alper Erkal: 2023 yılı ülkemiz olarak yaşamış olduğumuz büyük depremin etkilerinin ekonomik hepimiz etkilendik. Faiz ve döviz artışları ise piyasada ister istemez her firmanın kendince tedbirler aldılar. Fedrigoni firmasının Unifol’u alması ile birlikte oluşan sinerji ile verilen hedeflere ulaşılması ile birlikte büyüme noktasında hızla ilerlemeye devam ediyor.

Artan faiz oranları ve mevcut ekonomi politikaları sektöre nasıl yansıyor? Bu noktada atılması gereken adımlar noktasında önerileriniz var mı?

Alper Erkal: Artan faiz oranlarının piyasada alım gücünün düşürmesi ile birlikte tüm sektörlerde son çeyrekte düşüş yaşandığını görüyoruz.

2024 yılına ilişkin beklenti ve hedeflerinizi öğrenebilir miyiz? Bununla birlikte portföyünüze yeni ürünler katmayı planlıyor musunuz?

Alper Erkal: 2024 yılı ülkemiz açısından ilk çeyrekte yapılacak olan yerel seçim hareketliliğin sektörümüze hareket getireceğini şimdiden ürün tedariklerini Ocak – Şubat ayına göre planlamaların yapıldığını görüyoruz. Daha temkinli ve sağlam adımlar ile geçirilmesi gereken bir yıl olacağını görüyorum. Unifol -Fedrigoni olarak 2024 yılı için ürün portföyümüzde yenilerin olacağını ve sektörde yeniliklerin öncüsü olmayı sürdüreceğiz.

Gelecek sene hangi fuarlara katılım veya ziyaret planlıyorsunuz?

Alper Erkal: 2024 yılı için şimdiden bir fuar planlaması yapmadık ama sektör fuarlarında yer almaya devam edeceğiz.

Son olarak endüstriyel reklam sektörüne vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Alper Erkal: Sektörümüzün yenilikçi adımlar ile her zaman büyüme trendinde olduğunu bundan dolayı sektör temsilcilerine verdikleri katkılardan dolayı teşekkür ederim.

Print Friendly, PDF & Email