Unifol Sign İstanbul’da Sektör Profesyonellerini Ağırladı

Yurt içinden olduğu kadar özellikle İran, Irak, Lübnan Mısır ve Tunus olmak üzere yurt dışından yoğun bir ziyaretçi grubunu ağırlayan Unifol fuardan memnun ayrıldı.

Bes Reklam Unifol markasıyla Sign İstanbul Fuarı’na katıldı. Yurt içinden olduğu kadar özellikle İran, Irak, Lübnan Mısır ve Tunus olmak üzere yurt dışından yoğun bir ziyaretçi grubunu ağırlayan Unifol fuardan memnun ayrıldı. Fuarın ardından Bes Reklam ortaklarından Birol Çakır sorularımızı yanıtladı.

Bu yıl 15’ncisi gerçekleştirilen Sign İstanbul 2013 Fuarı genel olarak nasıl geçti?

Şirketimiz açısından son derece verimli ve yoğun geçen bir fuar oldu. Yurt içi ve yurt dışından çok sayıda misafiri standımızda ağırladık. Var olan müşterilerimiz standımızı ziyaret etti. Bunun dışında farklı müşteri grupları ile tanışma fırsatı elde ettik. Yurt içinden olduğu kadar yurt dışından da özellikle Ortadoğu ve Kuzey Afrika bölgesinden önemli siparişler aldık.

Firma olarak fuardan beklentiniz neydi? Belirlediğiniz beklentileri karşıladı mı?

BES Reklam olarak SIGN İstanbul Fuarı’nda mevcut ve yeni ürünlerimizi sergilemek üzere standımızda yerimizi aldık. Amacımız özellikle yeni ürünlerimizin detaylı olarak tanıtımını en ince ayrıntısına kadar yapmaktı. Nitekim fuardaki katılım beklentilerimizi dolu dolu karşıladı diyebilirim. Yurtiçinden ve de yurtdışından başta İran, Irak, Lübnan, Mısır ve Tunus olmak üzere standımıza gelen ziyaretçiler burada yeni ürünlerimize ziyadesiyle bizleri memnun eden teveccüh gösterdiler. Beklentilerimizin üzerinde gerçekleşen bu yoğunluk bizleri fazlasıyla memnun etti diyebilirim. 

Fuar süresince hangi çözümlerinizi sergilediniz?

Uygulamacıların yıllardır tercih ettiği standart ürünlerimizin dışında üretimine yeni başladığımız; “Yer Laminasyon Folyosu”, “Solvent bazlı Şeffaf Transparan Folyo”, “Kaput Koruma Folyosu”, “65 mikron Solvent bazlı Polimer araç kaplama Folyosu”, “Polimer Karbon Folyosu” ve “Polyester Altın Varak Folyo”larını sergileme fırsatı bulduk.

 

Özellikle ziyaretçilerin ilgisini çeken ürünleriniz oldu mu?

Yeni ürünlerimizin tamamı ziyaretçilerimizin hatırı sayılır ilgisini çekmekle beraber çalışmaları devam eden Cast Folio numunelerimizin ilk çıktıları da ziyaretçilerimizin hayranlığını kazandı diyebiliriz.

 

Yurt içi ve yurt dışından gelen ziyaretçilerin ilgili sizin için yeterli miydi?

Oturmuş bir fuar olması hasebiyle Ortadoğu-Balkanlar ve Kuzey Afrika coğrafyasındaki sektör oyuncuları tarafından iyi bilinen SIGN İstanbul Fuarı’nda çok ciddi sektör profesyonellerini ağırlama fırsatı bulduk. İlk iki günü hafta içi olması nedeniyle yurt dışından son iki günü de hafta sonu olması nedeniyle yurt içinden gelenlerin fazla olması fuarın orantısal olarak verimli ve yeterli geçmesine vesile oldu diyebiliriz.

Fuarın daha verimli olabilmesi için öneri ve tavsiyeleriniz nelerdir?

Yurtdışı ziyaretçi katılımını artırmak adına tedbirler alınabilir. Geneli itibariyle Ortadoğu ağırlıklı olan yurtdışı ziyaretçi profili çeşitlendirilmeli diye düşünüyorum. Yurtdışı katılımcılar Avrupa fuarlarına teknoloji ve yenilik takibine giderken ülkemiz fuarlarına direkt satın alma gerçekleştirmek için geldiklerinden direk üretici kimliği olan katılımcıların fuarlarda daha fazla yer alması teşvik edilmeli kanaatindeyim.

2013 yılını tamamlıyoruz. 2013 yılına ilişkin bir değerlendirmenizi alabilir miyiz?

2013 yılı ticari manada inişiyle ve çıkışıyla son derece çetin bir yıl oldu. Aynı zamanda önümüzdeki yıllara daha umutla bakmamızı sağlayacak gelişmelerin yaşandığı bir yıldı 2013 bizler için. Şirketlerin Profesyonel rekabete inanmalarını ve kazandığını yatırıma harcamalarının önemini bir kez daha teyid etmelerine vesile olan bir yıldı.

Sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Firma olarak sürekli bir gelişim içindeyiz. Makine parkımızı ve yatırımlarımızı artırarak ve geliştirerek kendimizi büyütmeye çalışıyoruz. Her daim Kaliteyi ve rekabetçi yanımızı güçlendirerek önemli adımlar atma gayreti içinde olduk. Kurumsal duruşumuzun yanında esnek ve butik yanımızı da iş ortaklarımızla her zaman paylaşıp onların da rekabetçi yanlarına destek olmaya çalıştık. Sektörümüzün önemle üzerinde durması gerektiği hususun sürdürebilir ve makul iş modeli sunan uzun vadeli kazan-kazan stratejisi sunabilecek firmaları kısa soluklu firmalardan ayırt edip ticari hayatlarını bu gerçekliğe göre şekillendirmeleri olacaktır.

Dijital Tabela Teknik Dergisi 10. Yılını kutladı. Bu noktada dergimizin bugüne kadar yapmış olduğu çalışmaları ve bundan sonrasına yönelik öneri ve tavsiyelerinizi bizimle paylaşır mısınız?

Dijital Tabela Teknik Dergisinin 10. Yılını bu vesile ile BES Reklam-UNIFOL ailesi olarak bizde kutlarız. Yayın hayatına başladığından beri sektörümüzün kendi içindeki iletişim eksikliğini önemli ölçüde kapattığı için yadsınamaz katkılarından ötürü ayriyeten şükranlarımızı sunarız. Sektör oyuncularının gerek birbirlerinden gerekse de uluslar arası gelişmelerden haberdar olmaları için Dijital Tabela Teknik Dergisinin katkı sunmasına devam edeceğine inanıyoruz.

Bu vesileyle SIGN İstanbul Fuarı’nın tüm katılımcılar için verimli geçmiş olduğunu umarız. Bu fuar vesilesi ile kurulan yeni temasların 2014 yılında tüm katılımcılara karlı bir şekilde döneceğini temenni eder bu vesile ile 2014 ün sektörümüze kazançlı günler getirmesini dileriz.

Print Friendly, PDF & Email