Yazım Reklam, 2023 yılında yenilik odaklı hizmetlerine devam edecek

Muharrem Yıldırım: “Yazım Reklam olarak yenilenen ve değişen ürün çeşitliliğimizi ziyaretçilerin beğenisine sunduk. Bizim için oldukça motive edici ve güzel bir organizasyon oldu”

Yazım Reklam, 1-4 Aralık 2022 tarihleri arasında katıldığı Fespa Eurasia Fuarı’na katıldı.  Fuarda birçok yenilik sunan Yazım Reklam, ziyaretçilerin ilgi odağı olmayı başardı. Yazım Reklam Genel Müdürü Muharrem Yıldırım, fuara ilişkin sorularımızı yanıtladı.

Fespa Eurasia başarılı bir şekilde tamamlandı. Bu yılda standınızda misafirlerinizle bir araya gelme fırsatı buldunuz. Fuara ilişkin görüş ve düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz?

Muharrem Yıldırım: Fuarlar, sektörü, katılımcıları ve ziyaretçileri bir araya getirmesi sayesinde hem birliktelik hem de ticaret hacmi oluşturması sebebiyle olumlu etkisi vardır. Yeniliklerin takibi, ürünleri bir arada karşılaştırılması, kıyaslanması bakımından önemi büyüktür. Fuarlar sektörümüze her zaman katkısı olan dinamiklerden birisidir. Sektör bileşenler ile tekrardan bir arada olduk. Oldukça güzel bir fuar oldu. Yazım Reklam olarak yenilenen ve değişen ürün çeşitliliğimizi ziyaretçilerin beğenisine sunduk. Bizim için oldukça motive edici ve güzel bir organizasyon oldu. Standımızı ziyaret eden tüm misafirlerimize teşekkür ediyoruz.

Standınızı ziyaret eden misafirler, hangi teknoloji ve ürünlerinizi standınızda gördü?

Muharrem Yıldırım: Bilindiği gibi sürekli trendleri izleyip yeni ürün ve modelleri, gelişmeleri daha verimlilerini ürün portföyümüze ekliyoruz. Bu fuarda da ziyaretçi ve misafirlerimize bunları sunma imkanı elde ettik. Stoğumuzda bulundurduğumuz levha grupları, baskı vinil grupları, baskı ve kesim folyo grupları, yapıştırıcı grupları ve LED çeşitleri ve güç kaynağı çeşitlerini bulunduruyoruz. Bu fuarda da bilhassa dış mekan Kore üretimi trafoların yeni modellerini, yağmur korumalı trafolar, iç mekan trafoların yeni modelleri ile ithalatını artırdığımız Neon LED’ler ve yine yeni modülleri sergileme imkanımız oldu. Ürünlerimize olan ilgiden memnun kaldık. Yazım Reklam olarak LED ürün çeşitliliğinde oldukça iyi noktadayız.

Fuar ziyaretçisini değerlendirmek isterseniz yurt içi ve yurtdışı noktasında nasıl buldunuz? Yurtiçi ağırlıklı hangi bölgelerde ziyaretçi aldınız?

Muharrem Yıldırım: Bu yıl özellikle fuarın ilk iki günü yurt dışı ziyaretçilerin çokluğu dikkat çekti. Yurt içinden hemen hemen her bölgesinden ziyaretçi standımızı ziyaret etti. Bu noktada çeşitli anlaşma ve bağlantılar kurduk.

2022 yılına ilişkin düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz? Bu yıl sizin açınızdan nasıl geçti? 2023 yılında beklentileriniz nelerdir?

Muharrem Yıldırım: İçinde bulunduğumuz piyasa koşullarına rağmen 2022 yılı bizim açımızdan güzel geçti. Beklentilerimizin üzerinde satış rakamlarına ulaştık. Bizim başarıya taşıyan en önemli etken yenilikçi hizmet anlayışımızdır. Müşterilere her zaman ve her koşulda rekabetçi ve kaliteli ürün sunabilmekteyiz. Bunun için yurt dışındaki çözüm ortaklarımızla sürekli temas halindeyiz. Tüm yenilik ve gelişmeleri kısa sürede Türkiye pazarı ile buluşturabiliyoruz. Bu durum bizi bir adım öne taşıyor. Dolasıyla 2022 yılının güzel geçtiğini söylemek isterim. 2023 yılında da yenilik ve kalite odaklı çalışmalarımız devam edecek. Pazara sunmayı planladığımız birçok yeni ürün var. Müşterilerimizin bizi takip etmeye devam etmesini rica ediyorum.

Endüstriyel reklam sektörüne vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Muharrem Yıldırım: Her zaman söylediğim gibi gerek fuar olsun gerek başka ortamlarda olsun, sektör bileşenlerinin bir araya gelmesi hem meslektaşlarımıza hem sektöre her zaman katma değer sağlayacaktır. Bu fuar ziyaretleri aynı zamanda işimize odaklandığımızın da bir göstergesidir. Müşterilerimiz bugüne kadar fuarlarda bizleri yalnız bırakmadı. Tüm ziyaretçilere ve tabi ki özellikle standımızı ziyaret eden misafirlerimize teşekkür ediyor, hayırlı işler diliyorum.

Print Friendly, PDF & Email