Yazım Reklam, SIGN İstanbul’da sektörle buluştu

Muharrem Yıldırım: “Normalleşmeye başladığımız bugünlerde SIGN İstanbul Fuarı’nın olması iyi geldi. Sektör bileşenler ile tekrardan bir arada olduk. Oldukça güzel bir fuar oldu”

 

Yazım Reklam, 8-11 Eylül 2022 tarihleri arasında katıldığı SIGN İstanbul Fuarı’ndan memnun ayrıldı. Fuarda birçok yenilik sunan Yazım Reklam, ziyaretçilerin ilgi odağı olmayı başardı. Yazım Reklam Genel Müdürü Muharrem Yıldırım, fuara ilişkin sorularımızı yanıtladı.

SIGN İstanbul Fuarı’na başarılı bir şekilde tamamlandı. Bu yılda standınızda misafirlerinizle bir araya gelme fırsatı buldunuz. SIGN İstanbul 2022 Fuarı’na ilişkin görüş ve düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz?

Muharrem Yıldırım: Fuarlar sektörümüze her zaman katkısı olan dinamiklerden birisidir. Normalleşmeye başladığımız bugünlerde SIGN İstanbul Fuarı’nın olması iyi geldi. Sektör bileşenler ile tekrardan bir arada olduk. Oldukça güzel bir fuar oldu.

SIGN İstanbul Fuarı’ndaki standınızı ziyaret eden misafirler, hangi teknoloji ve ürünlerinizi standınızda gördü?

Muharrem Yıldırım: Bilindiği gibi sürekli trendleri izleyip yeni ürün ve modelleri, gelişmeleri daha verimlilerini ürün portföyümüze ekliyoruz. Bu fuarda da ziyaretçi ve misafirlerimize bunları sunma imkanı elde ettik.

Ziyaretçilerin büyük bir bölümü fuarda yenilik arayışında oluyor. Sizin fuara özel sunduğunuz yenilikler oldu mu? Bu yeniliklere ziyaretçilerin ilgisi nasıldı?

Muharrem Yıldırım: Stoğumuzda bulundurduğumuz levha grupları, baskı vinil grupları, baskı ve kesim folyo grupları, yapıştırıcı grupları ve LED çeşitleri ve güç kaynağı çeşitlerini bulunduruyoruz. Bu fuarda da bilhassa dış mekan Kore üretimi trafoların yeni modellerini, yağmur korumalı trafolar, iç mekan trafoların yeni modelleri ile ithalatını artırdığımız Neon LED’ler ve yine yeni modülleri sergileme imkanımız oldu. Ürünlerimize olan ilgiden memnun kaldık.

Fuar ziyaretçisini değerlendirmek isterseniz yurt içi ve yurtdışı noktasında nasıl buldunuz? Yurtiçi ağırlıklı hangi bölgelerde ziyaretçi aldınız?

Muharrem Yıldırım: Bu yıl özellikle fuarın ilk iki günü yurt dışı ziyaretçilerin çokluğu dikkat çekti. Yurt içinden hemen hemen her bölgesinden ziyaretçi standımızı ziyaret etti.

SIGN İstanbul Fuarı’nın sektör üzerindeki etkisi hakkında neler söylemek istersiniz? Fuarın sektör açısından öneminden bahseder misiniz?

Muharrem Yıldırım: Fuarlar, sektörü, katılımcıları ve ziyaretçileri bir araya getirmesi sayesinde hem birliktelik hem de ticaret hacmi oluşturması sebebiyle olumlu etkisi vardır. Fuarlar yeniliklerin takibi, ürünleri bir arada karşılaştırılması, kıyaslanması bakımından önemi büyüktür.

Fuar vesilesiyle endüstriyel reklam sektörüne vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Muharrem Yıldırım: Her zaman söylediğim gibi gerek fuar olsun gerek başka ortamlarda olsun, sektör bileşenlerinin bir araya gelmesi hem meslektaşlarımıza hem sektöre her zaman katma değer sağlayacaktır. Bu fuar ziyaretleri aynı zamanda işimize odaklandığımızın da bir göstergesidir. Müşterilerimiz bugüne kadar fuarlarda bizleri yalnız bırakmadı. Tüm ziyaretçilere ve tabi ki özellikle standımızı ziyaret eden misafirlerimize teşekkür ediyor, hayırlı işler diliyorum.

Print Friendly, PDF & Email